Nee, hoor dat vind ik heel normaal. Het enige is dat ik dan altijd iemand mis om even na te praten. Tijdens de films interesseert het mij niet of er iemand bij is. Welke ga je allemaal bekijken?
Ik zag net dat mijn lievelingsfilm van vroeger (It Takes Two met de Olson twins) op Netflix is gezet. Zoveel zin om die vanavond te kijken en me weer te voelen als mijn negenjarige ik
adrift, mama mia, tag en ideal home
Ik heb te last airbender net weer gekeken en ondanks dat de film slecht aangeschreven staat, blijf ik hem leuk vinden. Heb ook altijd gehoopt dat er een deel 2 kwam, maar ben bang dat dat er niet in zit.
Ik vond het een teleurstelling tegenover de tekenfilms. Zo jammer dat het verhaal daar niet zo goed overkwam.
Oke ik weet nu hoe ik mijn zondagavond ga spenderen
Ik heb echt een hekel aan comedies (vooral als Adam Sandler, Ben Stiller, dat soort personen erin spelen) maar This is 40 vind ik zooooooo grappig. Weet iemand soortgelijke films?
Ik ga ook vaak alleen, maar niet op drukke momenten zoals vrijdag en zaterdag avond. Dan is het toch minder leuk haha
Verder is het juist wel lekker, en al helemaal als je alleen on de zaal zit. Dan mag je ook pauze overslaan als je wil
Oh die heb ik vroeger zooooo vaak gekeken. Net zoals al die andere films van ze
Er spelen meer casa de papel mensen in. Rio ook
Sex Tape met Cameron Diaz en Jason Segel!
Edit: oeh en Knocked Up. Daar speelt dat stel uit This is 40 ook in! (In diezelfde rol, This is 40 is een soort spin off/sequel van Knocked up.)
Ben net met Outcast begonnen, over bezeten mensen/de duivel. Is wel ok, maar ik vond The Exorcist een leukere serie
Ik heb oitnb net af en wacht op de laatste 6 afleveringen van seizoen 6 van suits. Ik hoop dat die snel online komen.
Hier en in mijn omgeving is iedereen zo enthousiast over la casa de papel maar ik vond die dus echt zo godsgruwelijk saai. Ik kon er echt niet doorheen komen.
Dit is echt belachelijk laat maar o m g dit seizoen is te gek en ik kan niet stoppen met kijken. Figuurlijk dan, ik ben niet eens een bingewatcher haha.
Ik ben begonnen met Hart of Dixie, leuke hersenloze serie waar je niet te veel over na hoeft te denken😁
Ik ben ook weer Gossip Girl aan het kijken haha. Ga in oktober naar New York en vind t wel leuk om alvast een beetje in de mood te komen ofzo.
Best chill trouwens om een serie opnieuw te kijken. Is relaxter want je hoeft minder op te letten en ik kan er meer van genieten op de een of andere manier.
Verder kijk ik seizoen 2 van Santa Clarita Diet samen met mn vriend. Ik vind er niet zoveel meer aan, 1 seizoen was wel genoeg. Denk dat we hierna aan Broadchurch gaan beginnen.
Samenvatting
Piper had tegen de bewaker gezegd dat ze zou uitzoeken waar de drugs de gevangenis in komt. Hij wou haar dus liever kwijt dan rijk, zonder teveel op te vallen. Ze zou toch al bijna vrij komen. Dus op die manier heeft hij haar buiten spel gezet, zodat zijn handel niet ontdekt zou worden.
Die vrouw ging volgens mij naar een deportatiecentrum, zodat ze dus het land uit wordt gezet.
Samenvatting
Nee niet Luschek, die bewaker die met Aleida een relatie heeft.
Over oitnb:
Waar is Boo gebleven? Vergeet ik nou iets of…? Ik vond haar hilarisch altijd
Nee ik heb AS gezien en het begin van BGITC maar toen kwam dit seizoen ineens weer tussendoor.
En jij? Ik denk dat je deel drie echt geweldig gaat vinden haha