Series & Netflix

Ik kom gewoon even melden dat iedereen dringend The Young Pope moet kijken.

ok bye

5 likes

Ik doe zooo mn best maar ik vind het zo traag en saai

Ik ook ja! Ik wil het wel afkijken maar ben nu al 3x opnieuw begonnen omdat ik te lang niet gekeken had

1 like

GLOW is ook zo leuk!

2 likes

Ja snap wel goed wat je bedoelt! Het is ook gewoon best een ingewikkelde serie vind ik haha.

iemand the broadchurch gezien? heb seizoen 1 af nu

5 likes

Ik vond het wel expliciete beelden, denk niet dat het fijn is om te zien als je daar niet tegen kan.

1 like

Ja! Een van mn favoriete series, vond hem zo goed! Echt jammer dat er maar 3 seizoenen gemaakt zijn :pensive:

1 like

Jaaaa, love David Tennant.

2 likes

Jaaa! Echt leuke serie. In een paar avonden alles gekeken!

1 like

Hoe kijken jullie naar de afleveringen van got? Ik heb geen Ziggo

Ik vond het echt top! Alleen seizoen drie wel echt veeeel minder.

1 like

Jaaaa love it, moest zo hard janken aan het eind van seizoen 1 :sob::sob::sob:

Mijn vriend en ik zijn nu halverwege seizoen 1 van La Casa de Papel en man man man, wat spannend. Wil gewoon de hele nacht doorkijken.

3 likes

Ik vond het niet heftig, maar dat vond ik bij 13 Reasons Why ook niet. Het zijn inderdaad niet de fijnste beelden maar dat maakt de serie (vind ik) wel goed.

1 like

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Ik vind TV Time hier een goede app voor! Je kan de series die je bekijkt aanduiden (per aflevering als je dat wil), en ook de series die je nog wil bekijken. Hij berekent ook hoeveel tijd je in je leven al kwijt bent met het bekijken van series, wat nogal confronterend is :sweat_smile:

2 likes

Thanks voor de tip! Ik heb wel eens ergens al mn gekeken series ingevuld, was erg confronterend inderdaad :joy:

1 like

Haha huh, wie?

Rio denk ik? Manny Montana ofzo?

1 like

Jaaa jezus kwijlen hier…

3 likes