Series & Netflix

Ik vond SoA een goede serie, soms duurde het me wat te lang allemaal maar het is wel een aanrader om 'm uit te kijken, vind ik. De laatste paar seizoenen zijn heftig joh en de laatste aflevering helemaal, ik was een week echt een beetje van slag.

Veel plezier!

Nog nooit van gehoord, ik ga eens kijken :biggrin:

En hoe vind je het?

Weet iemand een serie waar je echt vrolijk van word?

Grace & Frankie! Dat geeft me altijd een goed gevoel als ik een nieuw seizoen kijk. :smiley:

2 likes

Omg dit lijkt me ook wel weer boeiend. Netflix is echt zo goed bezig met allemaal nieuwe docu’s uitpoepen. :heart:
1 like

The good place!

2 likes

Vind het echt gaaf wat ze er van maken. Heb nu 1 aflevering gezien en ben bezig met de 2de.

1 like

Love het nieuwe seizoen van OITNB tot nu toe.

1 like

Ja ik! Vind het ook lekker wegkijken idd, al kan ik me soms ineens heel erg irriteren aan de gezichtsuitdrukkingen van Liza haha

Ik kijk ook Younger! Ik erger me ook vaak aan Liza, inderdaad haar blikken en haar besluiteloosheid ughhh. Grow up :rofl:, lekker treffend.

Zijn jullie bij met de afleveringen? Ik was heel blij met het einde van de laatste aflevering, vind Richard zo’n leuke man haha.

1 like

@Depeche haha klopt. Gelukkig zijn het korte afleveringen, dus steeds als ik me nu begin te ergeren, is hij alweer afgelopen. :grin:

Jaa ik ben ook bij! Vond het wel raar getimed zo’n aflevering over de feestdagen.

1 like

Aflevering 6!

Spoilers

Ik vond de eerste scene met Crazy Eyes ook echt geweldig. Zoals alles waar zij in zit eigenlijk.

3 likes

Shit ik moet echt een lijstje gaan maken van al deze geweldige series. Heb echt lang geen series meer gekeken en kom allemaal series tegen die ik ook keek, maar gewoon ben vergeten! Kanniet he.

Ik ben een ervaren bingewatcher.

Samenvatting

Haha ik zeg niks!

Ik had echt verwacht dat ik dit seizoen niet leuk zou zijn door dat hele supermaxgedoe eigenlijk, maar toch wel dus.

Oh ja en die scene dat ze gaan dansen met een van de guards als dj is ook hilarisch vind ik.

1 like

Ik kijk nu eindelijk seizoen 2 van La casa de papèl (ik heb echt al twee maanden of zo Netflix niet geopend), maar mijn god:

Begin seizoen 2

Wat zijn Tokio en Rio irritant. Vooral Tokio. Ik word er bijna kwaad van, vooral omdat ze iedere keer zo ontzettend dom doet. Net probeerde ze in haar ondergoed weg te rennen van twintig SWAT-mannen.

6 likes

Modern Family!!

1 like

Ik probeer nog steeds Dark af te kijken, maar bah, aflevering 8 is naar

Iemand die Mr. Sunshine kijkt? Is het wat?
Ik houd wel van die Aziatische series en deze is ook nog eens kostuum-drama echt blijer kun je me niet maken.

Ik vond die serie zo sterk de eerste paar afleveringen. Toen wilde ik ook direct doorkijken. Maar daarna verloor ik toch mijn interesse, maar zou het wel afkijken!