Series & Netflix

Ja alles gezien! Vond het wel spannend, soms wat langdradig, maar dat heb ik al gauw

Voor diegene die dit een leuke serie vinden: the missing vond ik beter! Echt spannend en Safe gaat ook wel, makkelijk te kijken.

2 likes

Oké ik heb echt een blacklist verslaving. Ik wil constant doorkijken. Helaas wil mijn man ook nog andere dingen doen. Fuck dat zeg, koken? Huishouden? Doei ik moet blacklist zien. Maar we kijken samen. Ik ga denk ik binnenkort stiekem verder kijken en dan constant heel verbaasd lopen doen.

2 likes

Ik vind het nieuwe seizoen van Orange Is The New Black eigenlijk best wel saai tot nu toe. Heb nu 5 afleveringen gezien maar er gebeurt eigenlijk zo goed als niks?

Ik heb seizoen 6 van OITNB alweer helemaal gezien :sweat_smile:

Mijn conclusie: wel vermakelijk, ik had niet al te hoge verwachtingen, maar het is zeker niet meer wat het geweest is. Denk dat ze er na dit seizoen toch echt een einde aan moet breien.

1 like

Ik heb net DC’s Legends of Tomorrow af.

Eigenlijk was ik begonnen met Arrow, toen was die af en ging ik naar the Flash. DC’s Legends leek me niets, maar toch ook maar gaan kijken toen The Flash af was. Al met al echt wel een geinige serie!
Misschien nu toch maar aan Supergirl beginnen, heb ik kwartet haha.

Verder wil ik Friends en Sex and the City ook nog een keer opnieuw gaan kijken. Dus wellicht wel even Friends tussendoor en daarna toch maar starten aan Supergirl.

2 likes

Shooter is echt een van mn fav series nu, wel maar 2 seizoenen helaas. Wel 2 seizoenen kijken naar dit lekkere koppie.

4 likes

Bob Lee Swagger :heart:

Ik heb nog niet alles gezien maar ik vind het jammer dat het allemaal zo rauw is nu. Het was gewoon een gezellige club vrouwelijke gevangenen maar de sfeer is nu helemaal anders en niet grappig meer.

2 likes

OMG echt!!
En dan de combinatie met die superprachtige babe Christina Hendricks

image

:drooling_face::heart_eyes:

10 likes

Zijn stem alleen al, ik zou naar een audioboek van hem kunnen luisteren.

7 likes

LEuk dat zoveel Broadchurch hebben gezien. Heb seizoen 1 echt in 1 dag bekeken en nu dus bij seizoen 2
Aanraders die op deze serie lijken? Buiten die twee die al genoemd zijn, want die heb ik ook al gezien haha

Weet iemand wanneer de laatste afleveringen van suits seizoen 6 op netflix nederland komen? Er staat al een deel op maar dat is dus inderdaad maar de helft, en kan het nergens vinden. Beetje jammer.

Ik weet niet of The Missing al genoemd is, maar die vond ik ook heel leuk!

3 likes

Ook al gezien hihi Thanks

1 like

:open_mouth:

Hm, ik zie het ook niet zo moet ik zeggen :see_no_evil: Alex is ook leuk om naar te kijken, daar niet van

Hinterland?

1 like

Weten jullie of het mogelijk is als je meerdere keren zo’n proefabo neemt op Videoland via verschillende emailadressen, of het een probleen is dat je dezelfde betaalrekening eraan koppelt voor de 1 cent betaling die ze je laten doen?

Edit: Er klopt echt niks van bovenstaande zin maar mijn hoofd doet te veel pijn om er wat beters van te maken, sorry.

Ik gebruik steeds andere mailadressen maar wel steeds hetzelfde PayPal account. Nog geen problemen mee gehad en nu 3 keer gedaan volgens mij :smile:

1 like

Haha top, thanks! Kan ik lekker (gratisch) Desperate Housewives blijven kijken.

2 likes