Aah dankje! 3 afleveringen is beter dan niets
Jaaaa haha daar doet ze me echt aan denken. Zo netjes, maar toch ook badass.
Elementary is echt leuk!!!
Good Girls dus echt in 1 ruk uitgekeken. Mijn man moest er wel even inkomen maar vind het nu ook een goeie serie.
Verder wil ik even kwijt dat ik Scorpion en Blacklist op dit moment als favorieten heb.
Ik weet niet of je Videoland hebt of Netflix? Maar op Videoland is the blacklist een seizoen verder dan op Netflix
Helaas, Netflix. Loop daar idd wel bij meerdere series tegen aan. Heb gelukkig wel een VPN en dus de optie via andere landen te kijken. Dat helpt iets.
Ja Scorpion!
Dit is leuk! Ik kijk nu naar een man die een complete mancave heeft in de stijl van zijn favoriete honkbalclub, echt gekkenwerk maar wel tof om te zien.
Ik ben echt helemaal fan van Good Girls, wat een leuke serie!
Lijkt me leuk. Ga ik vandaag proberen
Kijkt er iemand hier toevallig âSomething in the rainâ? Is een Koreaanse serie. Ben er echt verslaafd aan!
Heb net Billions helemaal uitgekeken en ben nu bezig met sons of anarchy.
Vond Billions wel fijn om te kijken, veel drama, veel politiek geneuzel, en toch wel spannend.
Sons of Anarchy vind ik tot nu toe ook wel fijn, net in seizoen 2 begonnen. Ben benieuwd.
Ik heb gisteren meteen 6 afleveringen ofzo gezien. Ik vind het zo leuk.
Iemand nog leuke serie aanraders? Zoiets als Good Girls vind ik leuk, iets dat makkelijk wegkijkt
Kijk op dit moment ook Younger en The Bold Type
Kijkt er hier iemand via flixtor en hoe vind je dat? Netflix en videoland zijn best beperkt en ik mis het om andere dingen te kunnen kijken
Scorpion?
Ik kijk the Americans, en vanaf het begin vind ik dat die Nina op iemand lijkt die ik ken.
Ik heb echt mijn hoofd erover gebroken, en ik heb het eindelijk gevonden!
Nina:
De vriendin van Joe Carioca:
Ik kan weer rustig slapen.
3 afleveringen OITNB gedownload, klaar voor de terugvlucht.
Ik heb ook zoooooân zin om dit te kijken. Maar ik wil eerst handmaids tale afkijken/