Series & Netflix

Oh ja ik voel me altijd heel dom als ik zulke series kijk, ben ook veel te snel afgeleid/dwaal af in mijn hoofd. Daarom ben ik ook al 2x begonnen met GoT en 2x gestopt omdat ik die familielijnen niet helder kreeg, laat maar.

1 like

Thanks voor jullie tips voor Glow!! Heb het eerste seizoen in 1 dag uitgekeken, heerlijke serie!

1 like

Gadver ik vind Tabula Rasa echt heel spannend, ik draai mijn laptop echt vaak weg

3 likes

Het einde is echt mind blowing!

1 like

The Bridge seizoen 4 is te zien op NPO (of nouja, alleen aflevering 1 & 2 tot nu toe)! Woehoeeee! Nog meer Saga fans hier?

6 likes

@macklemore @JaneB @Alocasia Via waar hebben jullie Westworld gekeken?

Via http://www.putlockers.lc/!

1 like

Oke spannend!!!

1 like

Waar ik woon staat het op HBO!

1 like

Super leuk! Ik heb seizoen 4 al gezien tegelijk met de Denen/Zweden en het is echt een aanrader. Love Saga.

1 like

Evil Genius al gezien? Vond ik ook wel bizar/fascinerend

1 like

En anders misschien Wild Wild Country!

1 like

Ik ben bezig met aflevering 3 en ik vind het echt leuk! Vult een klein beetje het Desperate Housewives-gat op dat nog steeds in mijn hart zit.

1 like

Ik kijk door jullie nu good girls en in vind het zoooo leuk echt helemaal mijn type serie. Vind ook echt alle drie de actrices super leuk.

En inderdaad @Briseis mijn dhw gat zit ook nog heel diep, maar dot verzacht de pijn een beetje haha.

2 likes

Kent iemand een serie die zich afspeelt in oud Egypte? Heb al een beetje gegoogeld maar kan niks vinden :frown:

Jaa en Ruth is een soort Bree haha

1 like

Lijkt niet echt iets te zijn? Ik probeerde te zoeken op series + keyword ‘egypt’ maar dit zijn alle resultaten: https://www.imdb.com/search/keyword?keywords=egypt&sort=moviemeter,asc&mode=detail&page=1&title_type=tvSeries&ref_=kw_ref_typ

1 like

Tut! hij heeft wel maar 3 afleveringen, gaat over Toetankhamon. En anders The Cleopatras, is wel al wat ouder (uit 1983)

1 like

Ik heb net Good Girls uitgekeken en ik vond het ook echt een vermakelijke serie! Hoop dat er nog een seizoen 2 komt, ik zie iig wel mogelijkheden :biggrin:

3 likes

Zo jammer! Vind het echt een interessant tijdperk.