Oh ja ik voel me altijd heel dom als ik zulke series kijk, ben ook veel te snel afgeleid/dwaal af in mijn hoofd. Daarom ben ik ook al 2x begonnen met GoT en 2x gestopt omdat ik die familielijnen niet helder kreeg, laat maar.
Thanks voor jullie tips voor Glow!! Heb het eerste seizoen in 1 dag uitgekeken, heerlijke serie!
Gadver ik vind Tabula Rasa echt heel spannend, ik draai mijn laptop echt vaak weg
Het einde is echt mind blowing!
The Bridge seizoen 4 is te zien op NPO (of nouja, alleen aflevering 1 & 2 tot nu toe)! Woehoeeee! Nog meer Saga fans hier?
Oke spannend!!!
Waar ik woon staat het op HBO!
Super leuk! Ik heb seizoen 4 al gezien tegelijk met de Denen/Zweden en het is echt een aanrader. Love Saga.
Evil Genius al gezien? Vond ik ook wel bizar/fascinerend
En anders misschien Wild Wild Country!
Ik ben bezig met aflevering 3 en ik vind het echt leuk! Vult een klein beetje het Desperate Housewives-gat op dat nog steeds in mijn hart zit.
Ik kijk door jullie nu good girls en in vind het zoooo leuk echt helemaal mijn type serie. Vind ook echt alle drie de actrices super leuk.
En inderdaad @Briseis mijn dhw gat zit ook nog heel diep, maar dot verzacht de pijn een beetje haha.
Kent iemand een serie die zich afspeelt in oud Egypte? Heb al een beetje gegoogeld maar kan niks vinden
Jaa en Ruth is een soort Bree haha
Lijkt niet echt iets te zijn? Ik probeerde te zoeken op series + keyword ‘egypt’ maar dit zijn alle resultaten: https://www.imdb.com/search/keyword?keywords=egypt&sort=moviemeter,asc&mode=detail&page=1&title_type=tvSeries&ref_=kw_ref_typ
Tut! hij heeft wel maar 3 afleveringen, gaat over Toetankhamon. En anders The Cleopatras, is wel al wat ouder (uit 1983)
Ik heb net Good Girls uitgekeken en ik vond het ook echt een vermakelijke serie! Hoop dat er nog een seizoen 2 komt, ik zie iig wel mogelijkheden
Zo jammer! Vind het echt een interessant tijdperk.