Ik ben aan het bijlezen maar ik vind Goose de beste en meest veilige.
Hebben jullie de trailer voor het nieuwe seizoen van Better Call Saul al gezien? Zo’n zin in!
Ik ben zo lekker bezig met Fast Five. Ga zo de volgende kijken. Of de vorige, haha
Waarom zijn er van suits seizoen 6 maar 10 afleveringen online gezet
Ja hier kwam ik ook achter, mega-irritant
Er zijn er dus nog meer?
Er zijn er 16 in seizoen 6! En seizoen 7 is in america ook al klar.
Na Glow begonnen aan Good Girls, wie kijkt dat nog meer? Vind ik ook super leuk!
Wauw dat had ik helemaal niet door. Ik vond het in eerste instantie wel wat weinig, maar het verhaal was na de 10e aflevering ook wel weer soort van rond.
Netflix, wat doe je me aan!
Ik houuuu van Amerikaanse bakprogramma’s, na Zumbo’s Just Desserts is het nu tijd voor Sugar Rush.
Iemand nog een tip zoals dit?
Ondertussen nog bezig met Good Girls. Zoek nog iets “spannends” of meer meeslepends. Dat je er echt helemaal in kan zitten haha!
Nailed it!!!
Alleen zijn het geen goede bakkers, maar het is zooo leuk haha.
seizoen 2 van Star Trek Discovery komt begin 2019 op netflix!
Ben late to the game, maar ik ben eindelijk begonnen aan house of cards. Ik weet nu al dat dit zo’n serie is waarbij ik niet steeds op mijn telefoon kan kijken omdat ik het dan niet meer snap (zeg ik nu terwijl ik op mijn telefoon zit).
Ook klaar met Glow, heerlijke serie. Ik moest er wel even inkomen, maar nu ben ik helemaal fan! En daarna begonnen aan Good Girls. Ik vind het behoorlijk flauw, maar trek het net. Die oudere zus met 4 kinderen acteert fantastisch, maar die jongere zus is echt de slechtste actrice die ik ooit heb gezien. Wat een hysterische bolle cavia. Ik skip haar scenes steeds.
Ik had hetzelfde met Glow! Good Girl is best flauw inderdaad, maar ik kijk vooral voor Ruby. Vind haar echt heel leuk.
Ja Ruby is heel leuk!
Spoiler over Ruby
Maar ze komt niet echt lekker uit de verf, een beetje een suffe rol. Met een suffe saaie man die bijna eng is, zo correct is hij. Die keer dat ze ruzie kreeg met dat jochie op haar werk als waitress, dat was heerlijk. Zou ze iedere aflevering moeten doen!
Super late reactie maar hoe vond je het uiteindelijk? Ik ben met begonnen aan aflevering 1 maar het is me allemaal zo onduidelijk en vaag nog
Oh ik heb het uiteindelijk niet afgekeken haha, ben denk ik bij 3 gestopt. Vond het wel spannend maar idd ook wel vaag… hmm misschien ga ik het deze week toch verderkijken want ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het afloopt