Series & Netflix

Ah ik vind dat ook leuk! Waar kijk je het terug?

ah ja ct en diem :disappointed_relieved:
ik kijk ook nog trouw elk regulier seizoen (vind die vs stars/champs niet zo leuk), vind het wel jammer dat er de laatste tijd zoveel mensen meedoen uit allerlei andere reality-programma’s, beetje een rommeltje zo

1 like

Dailymotion. MTV NL heeft alleen een deel van Vendettas, MTV USA kun je alleen in met een inlog van je netwerkprovider en de seizoenen kun je ook nergens kopen (voor zover ik zag in ieder geval). Al weet ik niet of ik ergens een optie over het hoofd heb gezien. (Downloaden doe ik niet aan.)

1 like

Jij zou trouwens in een partner-Challenge partners met Bananas moeten worden. :joy:

TEAM :banana::banana::banana::banana:

1 like

Kijken er meer mensen GLOW? Ik heb seizoen 1 en 2 echt in één ruk gekeken toen ik ziek was, zo leuk.

2 likes

Ja, ik! Ik vond het eerst niet zo leuk en ik ergerde me aan de hoofdrolspeelster maar het is gegroeid bij mij. Vond het tweede seizoen echt leuk!

Iemand het volledige 2e seizoen van Bonus Familjen al gezien?

Ja ik!!! Was wederom erg vermakelijk. Binnen 1 dag afgekeken.

Oohh leuk @doei en @Frankie! Ik had dat niet zo met Ruth, maar dat komt denk ik ook doordat ik haar ken als Annie in Community en daar speelt ze een hele lieve naïeve meid dus zat de eerste afleveringen vooral van: huuuh ze is iemand anders

Ik ben alleen niet zo kapot van de ‘‘cliffhanger’’, vond het nogal voorspelbaar

2 likes

:heart:
14 likes

Omg ik mis GoT zo erg hé. :cry:

6 likes

Deze van Star Trek: Discovery vind ik ook zooo tof.

3 likes

Big Rich Town van Power met 50 cent en Joe

1 like

Sameeee. En dan lekker alle theorieën op Buzzfeed en andere websites lezen.

1 like

Ik! Jij ook? Hoe vond je het?
Einde viel me tegen

Ik vond het erg leuk maar Lisa wel een dramaqueen dit seizoen, zeg.

vind de intro’s van Hannibal en True Detective ook heel fijn om te zien

4 likes

Idd, zou er nog een seizoen 3 komen?