Series & Netflix

Kijkt iemand hier ook good girls. Vind het een hele leuke serie. Heb het binnen 2 dagen uitgezien. Wel jammer dat er maar 10 afleveringen zijn.

1 like
handmaids tale s2e13

Ik vond dit zo’n goede aflevering! Zo spannend en veelzeggend. Ik hoop dat het volgende seizoen dan weer wat meer inkijk in Canada en de politieke situatie geeft. Ik vond het stiekem echt sneu voor Lydia alleen weet ik niet hoe ik over haar moet denken. Ben ook wel benieuwd hoe het met june verder afloopt maar ook heel erg hoe alles eromheen nu verder gaat.

Marcella seizoen 2 is heel goed en spannend!

2 likes

Nog niet! Staat op mijn to watch - list dus hoop er snel aan toe te komen. Maar jij bent positief dus? Klinkt goed!

1 like

Ik heb hem ook gebinged in de afgelopen paar dagen, vermakelijk, maar niet heel diepgaand vond ik het.

2 likes

Heb net de eerste aflevering gekeken en omg volgens mij vind ik dit heel leuk.

tot over 24 uur :wave::wave:

1 like

Vind ik eigenlijk wel fijn een serie die gewoon lekker weg kijkt. Misschien dat het meer komt in een nieuw seizoen als die er komt

Ik ben weer in een gat gevallen nu ik m’n series allemaal uit heb. Zo maar weer eens op zoek naar een goede opvolger.

Als ik het internet mag geloven start deze week seizoen 8 van Suits :grin:

Ik zocht een korte serie voor even tussendoor. Ik wil namelijk niet nog in een serie zitten als het nieuwe seizoen van Orange online komt.
Nu ga ik starten met Ozark, Iemand die deze al gezien heeft?

Iemand nog tips voor leuke / interessants docus op Netflix?

Geen zin om aan een hele serie te beginnen.

Ik heb net eindelijk het eerste seizoen van 13 reasons why uit. Man man man ik moest janken als een klein kind.

Thanks voor de tip. Vond seizoen 1 in elk geval goed en wist niet dat seizoen 2 al uit was. Ik kan de komende dagen weer vooruit.

Ik heb in het weekend Retribution gezien. Goede serie zeg! en maar 4 afleveringen dus zo uitgekeken.

Ik heb net Unsolved: The Murders of Tupac and the Notorious B.I.G. gezien, echt heel goed en fijne soundtrack!

En ben nu bezig met American crime story: The people vs. O.J. Simpson.
Echt wel fijne mix tussen entertainment en documentaire.

Ik ga The Hills deze zomer weer eens terugkijken! Love it.

8 likes

weet niet of je het weet maar Kirsten Cavelleri komt deze maand met haar eigen serie uit, lijkt op de hills

2 likes

Die staat ook nog p mijn lijstje, over Tupac, leuk dat jij het iig goed vond!

The Handmaid's Tale S2E13

Ik hoop echt dat Aunt Lydia niet dood is, ik wil een backstory van haar!!! En ik hoop ook dat ze volgend seizoen ergens anders op focussen dan of June gaat ontsnappen of niet, maar dat zal wel niet als ze haar dochter gaat proberen te redden.

1 like

Ik ben mijn guilty pleasure aan het terugkijken: The Challenge (MTV). Vanaf Fresh Meat, toen Diem erbij kwam. :heart: CT en Diem blijft voor eeuwig mijn favo koppel denk ik.

In de nieuwe seizoenen ben ik voor Cara Maria, CT, Laurel en Bananas, al vinden veel mensen Cara best irritant geloof ik.