Series & Netflix

ik ben nu seizoen 7 aan het downloaden van New Girl, maar het zijn maar 8 afleveringen. Zo weinig :frowning:

Wooow januari duurt nog zoooo lang :frowning:

Ik weet trouwens niet of dit hier al besproken is maar ik las dit laatst in het nieuws:

Maar ik ben benieuwd hoe ze dat zouden controleren, via modems?
Zou het wel jammer vinden want ik heb zo’n gedeeld account.

Het gaat toch om dat abonnement waarbij je voor 4 “schermen” betaalt? Dat de prijs van dat abonnement omhoog gaat. Niet dat ze gaan controleren of mensen met een abonnement voor 1 persoon hun account met anderen delen.

Ik heb het meest uitgebreide account dus met 4 schermen. Misschien was dat niet duidelijk op te maken uit mijn berichtje. Die deel ik met een vriendinnetje en mijn ouders.

Ah ja, omdat je begon over modems checken was ik een beetje in de war. Want Netflix weet natuurlijk gewoon welk abonnement je hebt, dus de prijs omhoog gooien is dan niet zo moeilijk.

Maar het zou toch kunnen dat ik alle schermen gebruik in mijn eigen huis bijvoorbeeld op de extra tv en iemand in huis met een tablet, ik noem maar iets, in Ă©Ă©n huishouden, dus hoe controleren ze het delen, dat is wat ik me afvraag. Of heb ik het bericht nu gewoon verkeerd opgevat? Zien ze meer als 1 scherm altijd als delen? Want ik vatte het op als in ‘account delen in geval mensen in verschillende huishoudens op 1 account zitten’.

Ja ze willen gewoon de abonnementen waarbij je betaalt voor meer dan 1 scherm verhogen! Dat nieuwsartikel heeft het gewoon lekker onhandig omschreven haha.

Gebruiken jullie een VPN om ‘veilig’ series te kunnen streamen? Zo ja, welke?

Ik heb gisteren de eerste 3 afleveringen van Handmaid’s tale gekeken. Maar moet eerlijk zeggen dat het me niet meteen ‘pakt’ ofzo. Hadden meer mensen dit in het begin? Iedereen is er zo lyrisch over lijkt wel.

!!!

14 likes

Omggg love it!

Omg beste nieuws dat ik deze avond had kunnen krijgen

The Handmaid's Tale 2x13 finale

WAUW. Het begin van het seizoen vond ik mwah, maar deze finale aflevering was echt alles waard. Ik moet nu seizoen 3 hebben.

Toen ze de deur van die auto dichtdeed dacht ik echt neeeee, stomme kut. Maar dat maakt het ook wel een extra cliffhanger. En dat de baby nu Nicole heet vind ik ook wel leuk. Ik had deze aflevering wel respect voor Serena.
En wow, dat de pink van Serena is afgesneden, zo heftig
 heb steeds meer een hekel aan Mr. Waterford. Wat een lul is dat.
Vond het stuk dat Emily een mes in Aunt Lydia stak ook heftig, ben benieuwd of ze nog leeft. Heb ergens wel begrip voor dat mens, ook al is ze heel bot, maar ik denk dat er ergens toch nog wel een stukje ‘human’ in haar zit :rofl:

Nu heel lang wachten tot seizoen 3 :disappointed_relieved:

1 like

Ik gebruik Golden Frog, € 3,- per maand. Werkt goed.

Ben heel erg nieuwsgierig naar 13 reasons why maar ben bang dat ik me er heel naar of depri door ga voelen. Daarom nog steeds niet begonnen. Is het echt zo heftig of valt het wel mee?

Same, ik denk er nu nog steeds over na. Heeft echt indruk op me gemaakt. Wil het nu ook aan elke man in mijn leven laten zien.

Jaaa echt hĂš. Geen touw aan vast te knopen!

Vond je die scene met Tyler niet naar?? Ik vond dat naarder dan de zelfmoord

Ik denk dat ik gewoon ga beginnen. Moet seizoen 1 ook nog zien. Als het te heftig is kan altijd nog stoppen. Ben te nieuwsgierig. Zit zelf niet zo lekker in m’n vel vandaar dat ik twijfel of het wel verstandig is.