Ik vond het echt superspannend en één van de beste series die ik ooit heb gezien
Wat vinden jullie als je OITNB kijkt van de trailer?
Ik weet het niet zo goed. Ik twijfel een beetje of het net zo goed gaat zijn als de vorige seizoenen, maar ik ga het sowieso kijken.
Ik ben echt megabenieuwd. Jammer dat we zo lang moesten wachten op een nieuw seizoen, eerdere kwamen kwam het toch al in juni uit?
Morgen de laatste Handmaid’s Tale, kan niet wachten
alleen jammer dat het daarna voor nu klaar is, wordt vast lang wachten op seizoen 3
Vanaf 15 juli, dus zondag al!
Ja inderdaad. Mijn vriend wist al wat er ging gebeuren, omdat hij iets erover ging opzoeken dus elke keer vroeg ik “is dit de spoiler die je had gezien?!” Maar steeds was die het niet.
Weet jij trouwens wanneer er een nieuw seizoen komt? Ik kan het namelijk nergens vinden, maar ik denk oktober omdat alle seizoenen in oktober uitkwamen.
Nu moet ik echt weer een nieuwe serie zoeken. Voel me nu ook echt zo:
Hoi
Unsolved is leuk gaat over de moord op Tupac en Biggy smalls.
Anne met een E is ook leuk.
Dat was het.
Doeg.
Ben nu bezig met Good Girls. Ben echt verslaafd haha.
Ik vind het script van Cable girls uberhaupt niet supergeweldig. Revenge heb ik nooit gezien.
Wat ik wel qua spoiler heb meegekregen qua derde seizoen (niks enorms heftigs dat dingen verpest):
Samenvatting
Er wordt een stap in de tijd gemaakt. Eerste twee seizoenen waren in de jaren 20, derde seizoen is jaren 30. Mocht de zwangerschap van Alba dus niet in een miskraam eindigen, dan wordt het niet ineens een huismoeke met een baby aan dr tiet.
Ik heb Brain on Fire gezien. Vermakelijke film. Het is wel een ‘drama’ maar niet echt ellendig of verdrietig ofzo
Handmaids Tale seizoensfinale seizoen 2
W
T
F
Ik ben zoooooo gefrustreerd met het einde, echt zo onwijs. WHY! Wat gaat ze nu doen? Iedereen vermoorden? Wel tof van Serena dat ze de baby opgaf.
Ik heb nog wat meer spoilers. Wil je een pbtje? Een is wat groter, maar die is van de eerste aflevering dus niets belangrijks verderop…
Super leuk! Eén van mijn favorieten!
Ah ik wil dit ook al heel lang kijken, en heb nu veel tijd. Thanks voor de reminder haha
Handmaid's Tale finale S02
O M G ja. Ik denk dat ze Hannah niet kon achterlaten in Gilead, dus dat ze gaat proberen die te vinden?
Vond het ook wel ontroerend dat ze trouwens nu zei dat ze de baby Nicole moest noemen.
Damn ik ben er even stil van.
Also ik hoop echt dat Aunt Lydia wel echt dood is. Wat een takkewijf. Had heel even een momentje van sympathie voor haar tijdens de serie toen June vroeg of ze de baby wilde beschermen en ze vertelde over haar peetzoon maar verder echt brrr. Zo’n vreselijk eng mens.
Ik ook net. Dacht dat ik een gewone comedy aan het kijken was en wilde na de eerste minuten zeggen leuk, maar niet bijzonder. Maar hoe ze deze boodschap heeft weten over te brengen is heel speciaal. Wat een talent, kracht en moed moet hiervoor nodig zijn geweest.
Ik vond hem op een gegeven moment wel langdradig, maar uiteindelijk wel mooi dat het waargebeurd is en als je op internet gaat lezen lijkt het allemaal precies op hoe het echt gegaan is.
Ja en ze lijkt er ook zoooo op
haha ja een vriendin vroeg me ‘HEB JE AL DE SEASON FINALE GEZIEN!?’ en ik zo ’ jaa geloof het wel.’ zij: ‘GELOOF HET WEL?? OMG NEE DAN HEB JE HET NIET GEZIEN!!!’
haha toen toch maar gaan kijken en was inderdaad pas halverwege :’)