Ik heb 'm ook in 2 dagen uitgekeken! Zo jammer dat je nu weer forever moet wachten op een tweede seizoen.
Jaa grace&frankie kijk ik ook! Vind m ook echt leuk!
Ben nu alleen nog op zoek naar een nieuwe serie die mân vriend en ik samen kunnen kijken. Laatste die we keken was âhow to get away with murderâ. Iemand tips, aanraders, afraders??
Ja klopt
The Americans, Black Sails, Homeland of Marvel series
the 100 slaat weer een week over, zo irritant
The Handmaid's Tale 2x12
Ik was wel teleurgesteld dat June ineens weer bij de Waterfords was, al was het te verwachten. Ik vond het stuk dat Serena borstvoeding probeerde te geven echt zielig, kan me voorstellen dat het voor haar heel heftig ook is. Het einde vond ik dan weer hoopvol. Serena kan je echt de ene keer achter het behang plakken en de andere keer heb je weer begrip voor haar
Heftig dat Eden en vriendje verdronken werden hoor⊠moest wel even slikken. Heb de trailer voor volgende week nog niet bekeken, hoop dat ie snel op internet staat.
Ik stel hier ook nog even mijn vraag: op welke site kan ik makkelijk series kijken? Ik wil graag opnieuw beginnen aan Masters of Sex (ben ooit ergens bij seizoen 3 afgehaakt) maar dat staat helaas niet meer op Netflix
Ja ik herken dit ook. Ik vind het ook echt een troost serie als ik me slecht voel.
Aaahh ik heb zoveel zin in the handmaids tale finale. En ik heb net new girl seizoen 5 gekeken op netflix, ook echt wel een leuke serie is dat.
Ik ben ook begonnen aan Good Girls! Even wat luchtigs tussen Handmaids Tale door.
Net de laatste aflevering van Luther gekeken op netflix, hele sterke serie vond ik. Hoop op meer seizoenen.
omg ik het einde van jane the virgin seizoen 4 gezien
afgelopen sense8 schaamteloos non stop achter elkaar gekeken. Vind het echt een prachtserie (ook gewoon hoe het in elkaar steekt en hoe het is ge-edit, gaat mân hart sneller van kloppen)
Ja ik vond het verhaal ook echt zo origineel en goed in elkaar zitten! Vind het eerste seizoen het mooiste, met alle verschillende landen zo mooi allemaal <3
Ja ik vond het geweldig! Wel duister, maar vind echt dat de serie goed in elkaar zit. Alleen het laatste seizoen vond ik echt jammer.
En kijken naar Jamie (zelfs als onwijze engerd) is natuurlijk ook geen straf! Haha
Nou ik vond het wel echt tegenvallen, vooral omdat ze voor mijn gevoel ook zoveel andere eindes hadden kunnen bedenken. Maar daar moet je over 3 seizoenen maar op terugkomen. Voor nu gewoon lekker kijken!
Ik heb Nanette inmiddels ook gezien en wow, dit heeft grote indruk op me gemaakt. Ook tranen in mijn ogen. Een must-see wat mij betreft.
Jeej, er komt een tweede seizoen van Bonusfamiljen. Leuk!
Pas begonnen aan seizoen 2 van The Handmaidâs Tale. Ik zal wel een pussy zijn maar ik kan die serie niet bingewatchen zoals andere series. Ik word er echt naar van als ik meerdere afleveringen achter elkaar kijk, dus ik kijk het gedoseerd.
Wel megaspannend zeg.
oh wanneer??