Series & Netflix

Ik ben begonnen met 3%
Vind t heel leuk tot nu toe!

2 likes

Echt hé! Ik ben er ook niet over uit maar over een ding ben ik wel uit:

The Staircase schuldig/niet schuldig

Ik vind dat er hoe dan ook niet genoeg bewijs is om hem op te sluiten. Werd helemaal ziek van het Amerikaanse rechtssysteem, holy fuck.

2 likes

Het nieuwe seizoen van luke cage staat erop en ik heb twee weken vakantie hmmmmm wat zal ik doen

Ohh Yess!! Thanks voor dit te plaatsen, had het nog helemaal niet gezien. Eindelijk suits :tada:

1 like
The Handmaid's Tale 2x11

Heb net pas de aflevering kunnen kijken. Ik vond 'm wel sterk, maar inderdaad erg langzaam.

Heb wel hard moeten huilen bij de bevalling en die flashbacks daarvan. Emo hier. Ben echt heel erg benieuwd naar de finale woensdag! Hoop dat we nog wat te weten krijgen over Nick.
Hoop echt zo dat ze hierna vrij is, maar dat gaat dus nooit gebeuren denk ik. Ik denk dat óf Nick er aan kwam (aan het eind van de aflevering), of mensen van Gilead. Denk dat de baby nog wel wordt ‘afgepakt’.

2 likes

Oh ja seizoen 1 is iig super leuk! Keek ook echt uit naar 2, maar op de 1 of andere manier heb ik aflevering 1 half/half gezien en daarna niet meer verder gekeken. Stom, toch maar eens voor haan zitten!

Vind seizoen 1 tot nu toe leuker! Ben nu bij aflv. 5 van seizoen 2. Maar misschien wordt t nog spannender!

Oeh zodra ik beter ben ga ik het nieuwe seizoen kijken van GLOW. :heart:

1 like

Yes, 27 juli. Nieuw seizoen Orange is the New Black.

4 likes

Ik ben nu good girls aan het kijken. Heerlijk.

Ik kan sinds een paar dagen geen netflix meer kijken op mijn mobiel en dat irriteert mij mateloos. Heb al contact opgezocht ze zeiden dat het aan mijn google smartlock zou kunnen liggen maar daar ligt het dus niet aan. Enorm kut want wilde films gaan kijken in het vliegtuig.

Andere mensen bezig met Secret City?

Handmaids tale afl 12

Omg die scène met Eden en Isaac, ik had helemaal niet door dat ze zouden verdrinken totdat ze opeens in het water sprongen :frowning: Even niet goed opgelet denk ik, maar ik schrok wel.
Verder, waar was Nick nou? Of heb ik weer iets gemist? Hij was vorige aflevering hardhandig die auto ingetrokken, maar het was me niet duidelijk wat er nu precies was gebeurd. Weer teruggebracht naar de Waterfords denk ik?
Oh en ik haat Serena soms echt en dan heb ik weer sympathie voor haar en dan weer niet, vicieuze cirkel. Ik ben echt benieuwd naar de season finale volgende week, ik had de trailer al bekeken en het leek wel alsof er veel actie in zat.

Brooklyn 99 gister afgekeken :frowning: sad

Wel een record. In 3 weken 30 uur naar dezelfde serie gekeken hahaha

ja, dat ga ik denk ik ook doen.

Ja ik! Maar ik ben nog niet zo ver, kijk nu afl 2

Ik heb ook alleen de eerste gezien nog, vind het wel spannend! En vind die actrice die de journaliste speelt nice.

Toevallig keek ik hiervoor Mindhunter en daar speelt ze ook in. Maar ik vind Secret City ook erg interessant, zag dat er 6 afleveringen zijn dus vandaag lekker bingen.

Ik heb ‘m gister afgekeken en vond het ‘muah’ vond het niet zo heel spannend en was snel afgeleid.

1 like