Ja, precies dit vond ik ook! Vond het juist een hele mooie aflevering (en spannend ook, je leeft zo met haar mee)
Is Tabula Rasa erg eng @5HT? Ik kan niet goed slapen na te enge films () en houd niet van horror maar ben ook wel heel benieuwd.
Ja, precies dit vond ik ook! Vond het juist een hele mooie aflevering (en spannend ook, je leeft zo met haar mee)
Is Tabula Rasa erg eng @5HT? Ik kan niet goed slapen na te enge films () en houd niet van horror maar ben ook wel heel benieuwd.
Ja er komen wel enkele enge stukken in, niet horror/bloed/… maar voornamelijk psychologisch vind ik
Ohhh OITNB!!
Meester kikker! Leuk. Kan ik dat met mijn leerlingen kijken
Ik kijk The forest. Niet een hele grote aanrader. Verhaal is beetje traag zonder veel verrassingen tot nu toe (ben bij afl 4 van 6).
Omgg alle f&f films!!! Janken!! Ik vind die zooo fantastisch altijd
Biecht: nog nooit gezien!
Maar dit wordt mijn kans
Het is wel een beetje dom vermaak hoor, maar ik vind dat familie-bende-vechten voor een doel altijd zo mooi, moet dus ook altijd huilen bij de slotscène. En ze zijn over het algemeen wel een beetje spannend soms!
Is de serie Safe een aanrader?
Het is een Harlan Coben-verhaal. Ik vind zn boeken goed, maar zijn series missen voor mijn gevoel altijd een beetje vaart. Het is nooit echt slecht, maar ik heb geregeld het idee dat ze echt wel met een paar afleveringen minder hadden af gekund.
Safe is ok. Niet superspannend, maar ook niet supersaai. Ik vind het een prima serie voor op de achtergrond als je ondertussen ook nog wat anders aan het doen bent.
Ja ik heb ook best veel van zijn boeken gelezen, daarom was ik wel benieuwd. Maar dan ga ik er gewoon aan beginnen en verwacht ik er niet teveel van
Rogggggelio de la vega. Hou echt van hem haha
Ik ook
Jammer dat het programma Nailed It zo weinig afleveringen heeft. Ben bijna alweer klaar met seizoen 2 .
Ben echt totaal vergeten waar oitnb is geëindigd eigenlijk. Niet een heel goed teken.
Ik heb net Nanette gezien van Hannah Gadsby en het was prachtig. Zit nog steeds met tranen in m’n ogen. Het is een comedy special maar gaat veel verder dan dat, aanrader voor een vrouwen forum als deze.
The Unbreakable Kimmy Schmidt
Met die riot die beëindigd werd dacht ik?
Ohmygod!! Ik wist niet dat er nog een deel 2 komt van Teen Wolf seizoen 6!!