Series & Netflix

Handmaid's tale s02e11

Er waren hier wat mensen die vonden dat er weinig gebeurde in een aflevering en bij deze had ik dat gevoel ook wel.

Veel tijd werd gestoken in het verkennen van het huis/uit de garage proberen te breken, maar dat voegde heel weinig toe, vond ik persoonlijk. En wat een rare auto, vond die echt niet passen in Gilead.

Dan ook heel lang die bevalling in beeld, kreeg er wel echt zo’n oervrouw vibes bij. Heel mooi dat ze de baby naar haar mama vernoemd heeft, vind Holly ook wel een passende naam.

Al bij al dus maar een klein stapje verder, June heeft nu haar baby, ze is vrij? geen idee wat er met Nick gebeurt is of waar hij is. Vond dat de Waterfords het ook maar snel opgaven, ze zijn niet eens op die zolder gaan kijken.

Heeft iemand zoo seizoen 3 al gezien?

Ik kijk nu Unbreakable Kimmy Schmidt. Staat voor mij op hetzelfde niveau als The Good Place: gewoon vermakelijk

Handmaid's tale s02ep11

Ik had dat gevoel ook behoorlijk, het was wel erg slow. Wat ik heel tof vond was de wolf, het was dus echt roodkapje en de wolf.

Ik vond de auto juist cool want de auto komt uit het verleden (ons heden), en past goed bij het huis. Beetje een auto voor de man in midlifecrisis zegmaar haha.

Nou aan het einde zie je dat er een auto de oprit opkomt, dus of ze nog vrij is, is de vraag. Het kan zijn dat Nick eraan komt of toch een paar guards en dan verliest ze de baby.

Volgende week seizoensfinale! Spannend!

Ik misschien? Staat het op netflix? Zo nee, dan niet

Ik heb dit al vaker gelezen en ben zo benieuwd naar het einde, alleen kom ik maar niet door het seizoen heen. Kijk soms een aflevering, maar vind het niet boeiend genoeg om lang achter elkaar te kijken. Dus nu twijfel ik om alleen de laatste te kijken haha

Ben heel blij dat Younger weer begonnen is en het elke week op Videoland staat. Alleen zijn de afleveringen zo kort. Vind het wel weer leuk!

Het is nu al een paar keer voorgekomen dat ik op een leuke Engelse titel klikte en er een gare Indiase film o.i.d op het scherm verscheen. Dat wil ik niet kijken, zo misleidend.

Kijkt iemand hier Secret City? Ben net begonnen maar snap er niks van

Kun je makkelijk een proef-abonnement bij Netflix opzeggen?

En hoe kijken jullie Netflix? Ik heb geen chromecast of internet-televisie helaas

en @Kerselaar

Handmaids tale afl 11

Ik denk niet dat ze vrij is toch? Ze praat vanuit de toekomst soms als voice over en dan zegt ze dingen als ‘hopelijk gaan we elkaar op een dag zien’ enzo, dus ik vrees het ergste… Misschien mensen van Gillead die pistoolschoten gehoord hebben en erheen komen.
Ik vond dat stuk waarin ze dat pistool vast had en op de Waterfords richtte wel echt spannend, ook al had ik al verwacht dat ze toch niet zou schieten haha. Dat was wel teleurstellend, had wel voor wat meer ophef gezorgd. En ik wil ook weten waar Nick is!!

Vraag je dat aan mij of iedereen?

1 like

Huh oh ja shit er zit een quote in. Sorry, die was niet zo bedoeld. Ik vroeg het meer in het algemeen

2 likes

Over het opzeggen weet ik niet, maar ik kijk Netflix via laptop, mobiel en hdmi-kabel (van laptop naar tv). Ik heb ook geen chromecast of internet-tv.

1 like

Nog twee afleveringen The Handmaid’s Tale, toch?

Chromecast is niet zo heel duur, dacht 30€. Maar anders via laptop met kabeltje Inderdaad

Jaaa laatste seizoen was zoooo goed en zo spannend!

1 like

Ja klopt!

The Handmaids Tale s2e11

Ik vond het een mooie aflevering! Ik vond het eigenlijk wel heel sterk dat June op deze manier heeft moeten bevallen: die bevalling heeft alleen zij meegemaakt, die hoefde ze niet te delen met Serena en weet ik veel hoeveel toeschouwers. Heeft ze toch nog iets wat alleen van haar is.

2 likes

Je kunt het gewoon 1 minuut na het afsluiten weer opzeggen in je account en dan kan je een maand kijken
Ik kijk de laatste tijd alles via mn telefoon, vind dat handiger dan laptop en ik heb geen televisie

I loveeeee New girl! En ‘Tabula Rasa’ vind ik ook echt een goede vlaamse reeks!