Series & Netflix

Ik vond La Casa de Papel echt saai, kon me niet boeien. Heb het 3 afleveringen gekeken.
Mijn lievelings is The Americans. Kijkt iemand dat?

1 like
Westworld

Ik moet alleen de laatste aflevering nog en ik hoop dat die aflevering het seizoen wat verduidelijkt. Ik vind het opzich wel leuk maar het is zo ingewikkeld? Ik snap er gewoon niks meer van eigenlijk, het zijn allemaal terugblikken en weer toekomst en dan weer in de huidige tijd. Geen id meer hoe en wat. Dit is tot nu toe mijn recensie.

Promo The Handmaid's Tale 2x11

https://www.youtube.com/watch?v=DiiYxszuIz0&frags=pl%2Cwn

Go Serena! Is het al morgen? :star_struck: Heb het gevoel dat het nu eindelijk een beetje op gang gaat komen.

Deze documentaire lijkt me intrigerend:

Samenvatting

https://vimeo.com/23007373

Somewhere to Disappear (2010) toont de zoektocht van fotograaf Alex Soth die door de VS reist op zoek naar mensen die de maatschappij de rug toekeren en zich terugtrekken in berghutten, grotten of de woestijn

Ik kan hem helaas nergens online vinden.

4 likes

Heeft iemand de seizoensfinale van Westworld al gezien? :scream::scream::scream:

Ik weet niet of ik eerst het boek van Handmaid’s tale moet lezen of gewoon de serie moet gaan zien.
En ik ben zo slecht in aan nieuwe series beginnen. Ik vind het gewoon een te grote stap ofzo en vind t soms makkelijker om dan maar weer een serie te kijken die ik al gezien heb, omdat je dan zeker weet dat het goed is.

Omg
 net het einde van Jane The Virgin gezien
 I’m in shock
Mijn favoriete characters trouwens zijn Rogelio en Petra! Ik vind die 2 zo leuk.

2 likes

Ik was ook in shock. Had dit echt niet verwacht. Nu helaas maar wachten op het nieuwe seizoen

Ja ik heb ze allemaal gezien!
Ik vond wel enkel het 1ste seizoen en Asylum goed.
Vind de laatste seizoenen maar zwak.

2 likes

Killing Eve is echt heel leuk!

@Clarity @fysicus

Jane te virgin laatste aflevering

Denken jullie dat hij het echt is? ik kan dat niet geloven eigenlijk

jane the virgin

ik weet het niet, er gebeuren natuurlijk wel meer ‘ongeloofwaardige’ dingen in de serie dus wat dat betreft zou het kunnen :stuck_out_tongue:maar las ergens anders dat het zijn tweelingbroer zou zijn. ben heel benieuwd!

1 like

oh dat is met Christina van Greys Anatomy toch? Staat ook nog op mijn lijstje om te gaan kijken

2 likes
Samenvatting

Ik las net online dat 1 vd producers/acteurs dat heeft ontkend. Dus het is niet het tweelingbroer geval
 ik vind het eigenlijk een beetje stom want Jane is net over Michael en is zo gelukkig met Raphael
 waarom doen ze dit

oeh, zij was altijd mijn favoriet, ga deze serie ook op m’n lijstje zetten nu. Thanks

1 like

Mijne ook :wink:

1 like

Ja ik kijk ook the americans maar ben een beetje blijven steken bij seizoen 2 eigenlijk. Heb het nu al lang niet meer gekeken. Vind je de volgende seizoenen ook nog leuk?

Ja absoluut!

1 like

Jaa! Heb je de serie al helemaal afgezien? Ik vond het laatste seizoen weer zo sterk!!

1 like

Ik vond CharitĂ© ook leuk om te kijken na ‘Call the Midwife’. Gaat ook over een zuster in de 19/20ste eeuw.

1 like