Ik vond La Casa de Papel echt saai, kon me niet boeien. Heb het 3 afleveringen gekeken.
Mijn lievelings is The Americans. Kijkt iemand dat?
Westworld
Ik moet alleen de laatste aflevering nog en ik hoop dat die aflevering het seizoen wat verduidelijkt. Ik vind het opzich wel leuk maar het is zo ingewikkeld? Ik snap er gewoon niks meer van eigenlijk, het zijn allemaal terugblikken en weer toekomst en dan weer in de huidige tijd. Geen id meer hoe en wat. Dit is tot nu toe mijn recensie.
Promo The Handmaid's Tale 2x11
https://www.youtube.com/watch?v=DiiYxszuIz0&frags=pl%2Cwn
Go Serena! Is het al morgen? Heb het gevoel dat het nu eindelijk een beetje op gang gaat komen.
Deze documentaire lijkt me intrigerend:
Samenvatting
Somewhere to Disappear (2010) toont de zoektocht van fotograaf Alex Soth die door de VS reist op zoek naar mensen die de maatschappij de rug toekeren en zich terugtrekken in berghutten, grotten of de woestijn
Ik kan hem helaas nergens online vinden.
Heeft iemand de seizoensfinale van Westworld al gezien?
Ik weet niet of ik eerst het boek van Handmaidâs tale moet lezen of gewoon de serie moet gaan zien.
En ik ben zo slecht in aan nieuwe series beginnen. Ik vind het gewoon een te grote stap ofzo en vind t soms makkelijker om dan maar weer een serie te kijken die ik al gezien heb, omdat je dan zeker weet dat het goed is.
Omg⊠net het einde van Jane The Virgin gezien⊠Iâm in shock
Mijn favoriete characters trouwens zijn Rogelio en Petra! Ik vind die 2 zo leuk.
Ik was ook in shock. Had dit echt niet verwacht. Nu helaas maar wachten op het nieuwe seizoen
Ja ik heb ze allemaal gezien!
Ik vond wel enkel het 1ste seizoen en Asylum goed.
Vind de laatste seizoenen maar zwak.
Killing Eve is echt heel leuk!
Jane te virgin laatste aflevering
Denken jullie dat hij het echt is? ik kan dat niet geloven eigenlijkâŠ
jane the virgin
ik weet het niet, er gebeuren natuurlijk wel meer âongeloofwaardigeâ dingen in de serie dus wat dat betreft zou het kunnen maar las ergens anders dat het zijn tweelingbroer zou zijn. ben heel benieuwd!
oh dat is met Christina van Greys Anatomy toch? Staat ook nog op mijn lijstje om te gaan kijken
Samenvatting
Ik las net online dat 1 vd producers/acteurs dat heeft ontkend. Dus het is niet het tweelingbroer geval⊠ik vind het eigenlijk een beetje stom want Jane is net over Michael en is zo gelukkig met Raphael⊠waarom doen ze dit
oeh, zij was altijd mijn favoriet, ga deze serie ook op mân lijstje zetten nu. Thanks
Mijne ook
Ja ik kijk ook the americans maar ben een beetje blijven steken bij seizoen 2 eigenlijk. Heb het nu al lang niet meer gekeken. Vind je de volgende seizoenen ook nog leuk?
Ja absoluut!
Jaa! Heb je de serie al helemaal afgezien? Ik vond het laatste seizoen weer zo sterk!!
Ik vond CharitĂ© ook leuk om te kijken na âCall the Midwifeâ. Gaat ook over een zuster in de 19/20ste eeuw.