Series & Netflix

Zojuist The Rain gekeken. Pffff wat erger ik me aan die hoofdrolspeelster en wat zijn al die mensen dom! Ik hoorde veel goede verhalen, maar ik betwijfel of ik seizoen 2 ga kijken.

1 like

Ik kijk het via ziggo. Weet iemand waar je seizoen 14 van grey’s anatomie kan bekijken?

Weet hier iemand of ‘the young Sheldon’ ook naar Nederland komt?

1 like

The bridge is absoluut mijn lievelingsserie! Verder kan ik The killing, The crown, how to get away with murder, Orange is the new black, Sorjonen, Broadchurch, The missing, Mindhunter, Stranger things,
 Er is zoveeeeeel
Is Grenseland en Glacé leuk?

Ik ben begonnen aan Sherlock Holmes, vind het wel leuk tot nu toe.

Gaat iemand vanavond Patrick Melrose kijken? Nieuwe miniserie met Benedict Cumberbatch in de hoofdrol. (Vanavond op NPO2.)

Grenseland kom ik niet in verder terwijl ik alled wat jij noemt ook heel leuk vind! Niet meteen een aanrader dus. Glace pas 1 aflevering van gezien!
Aanraders zijn in dat genre wel: midnattsol en La Mante

1 like

Ik ben daar laatst aan begonnen maar vond 'm nogal intens met alle drugs haha! Eerste aflevering gezien. Ben nu opzich wel benieuwd hoe het verhaal verder gaat want dat kon ik uit alleen de eerste episode niet echt opmaken. Love Benedict Cumberbatch iig :slight_smile: Heb je gekeken?

Ik weet niet of dit al genoemd is, maar La casa de Papel is echt zo verslavend en leuk! Na 1 aflevering weet je al of het iets voor je is of niet.

6 likes

Hahah ja is helaas al volledig uitgemolken. Haddden we toen het vorige forum nog? Denk het wel
 ik heb alles gebinget maar toen had ik geen zin meer in de laatste aflevering en die heb ik eergister pas gekeken. Vond het een leuk einde, maar daar ben jij dan vast nog niet?

Wat is/vind jij uitgemolken? Ik heb ze afgekeken en vond het een leuke serie!

Iemand de aflevering van the 100 al gezien, van gisteren? Waar gaaaaaat dit nog over

1 like

Sinner!

2 likes

Oh en ik las net ergens dat op 13 juli seizoen 6 van Suits ein-de-lijk op Netflix komt! :grin:

2 likes

Ik bedoel hier heeeel veel over gepraat

Ik heb alleen seizoen 1 tm 4 gezien, is 5 nog het kijken waard? Behalve die aflevering waar je over post dan haha. Ik vond seizoen 3 zoo saai, 4 weer ietsjes beter maar ik ben het aan het uitstellen om met 5 te beginnen

Het is niet saai maar meer ; oh daar gaan we weeeeer. Zonder even al te veel te spoilen haha. Echt jammer want vond seizoen 4 wel leuk!

Haha ik kan me daar wel wat bij voorstellen, had ik de vorige seizoenen ook wel vaak. Maar goed ik ga er misschien wel een keer weer mee beginnen als ik me verveel

Ik ben begonnen met seizoen 2 van Westworld maar ik vind het zoooo saai tot nu toe (afl 3). Kan iemand me vertellen of het nog spannend gaat worden of kan ik beter stoppen met kijken?

Ah zo, omdat ze vraagt of wij die kennen. Got it.