Ja eerste seizoen vond ik heel goed. Tweede heb ik niet afgekeken en derde helemaal niet gezien. Moet het misschien maar weer eens proberen.
Ik ben aan alias grace begonnen en wilde het eerst skippen vanwege de titel maar hij is echt bingewatch worthy!
Jezus, heb echt zitten janken bij The Handmaidās Tale.
Zo rot dat videoland alleen titels laat zien en geen nummer van de aflevering tijdens het kijken. Moet heletijd checken of ik de spoiler aan kan klikken first world problems.
Ik heb net de hele serie van sex and the city (weer) uitgekeken. Zelfs nog door Lipās influences de boxset gekocht (te erg eigenlijk) maar ik vind die serie nog steeds zo leeeuk <3
Ik ben net klaar met New girl en zoek nu een soortgelijke luchtige serie om te kijken. Iemand tips?
Friends en HIMYM heb ik al gezien.
please like me!
Modern family?
Thanks allemaal! Nu weet ik alleen niet met welke ik zal beginnen
Modern family
Please like me!
Modern family is zo leuk! En chewing gum vind ik ook echt geweldig maar moet je wel van houden
Net gestart met Safe met Michael C. Hall. Veelbelovend! Maar niet luchtig
Jaaa deze sowieso!
Spoiler over Jane the Virgin seizoen 3
Samenvatting
Ik kijk nu dus seizoen 3 en ben halverwege. Ik vond het zo raar dat het midden in een aflevering opeens 3 jaar later was. En dat van Michael dat hij opeens dood gaat. Zoooo raar. Nu vind ik het ook gelijk minder leuk. Die man trouwens die ook van de politie is, weet even niet hoe hij heet maar hij is wel super knap.
Love
HBO Girls! Staat alleen niet op Netflix. En inderdaad please like me is leuk. En 10 pourcent is wel leuk.
Ik ga binnenkort Paquita Salas proberen, en Lifeās too short (met Ricky Gervais), White Gold en Glow. Allemaal luchtige dingetjes geloof ik.
Ik ook. Echt een nare aflevering zegā¦ Ik hoop dat er de volgende aflevering wel weer iets positiefs in komt, maar ik vraag het me af
handmaids tale afl 10
Ik was wel echt blij dat Hannah June toch nog wel herkende! Het leek eerst alsof ze dacht āwie is datā en dat had ik nog naarder gevonden. En dat einde ahhh ik hoop niet dat ze dan echte weeĆ«n krijgt terwijl ze alleen in dat verlaten huis zit
Ik moet Dark nog steeds afkijken dus ben nu bijna klaar met aflevering 6. Ik vind het zoohoo traag, het pakt me echt niet
@Masterchef de series Insecure en Crashing zijn ook heel leuk! Zijn wel HBO series, weet niet of je Ziggo hebt dan kan je via daar kijken en anders downloaden