Series & Netflix

Ik kom er echt niet meer in

Ja ik, ik vind het heel leuk. Ik vond het vorige seizoen ook echt weer heel spannend, maar die daarvoor niet (Roanoke)

oke ik heb de aflevering gezien

handmaid's tale s02e10

Bij die scene die ze in de trailer al tonen heb ik weggekeken, kon het niet aanzien. Maar was idd om de bevalling op te wekken. Al die scenes tussen Nick en z’n vrouw vind ik persoonlijk wat saai. Haar personage interesseert me ook niet echt.
Maar het volledige stuk met Hannah, i can’t, vond het zo verdrietig voor June, heb bijna gehuild ook.
Ben benieuwd naar volgende week…

2 likes

Daarom wacht ik tot alles er op staat. Alleen in dit tempo kan ik over 100 jaar nog niet kijken

overdreven frustratie

1 like

Waar heb jij aflevering 10 gekeken? Ik kan 'm nog niet vinden namelijk en wil vanavond ook wel kijken :relaxed:

1 like

idd via deze link, vond geen andere

@Banananana @Kerselaar thanks! Dan ga ik zo ook kijken, ben benieuwd :grin:

S02E10 The Handmaid's Tale

Heb net de aflevering gekeken en ik heb echt zo hard gehuild bij de scene met Hannah. Ook toen ze verkracht werd. Snap niet hoe die Waterfords zo wreed kunnen zijn.
Ik vond deze aflevering echt een enorme rollercoaster, zo goed. Kan nu al niet wachten op volgende week.
Ben het met je eens dat de scènes tussen Nick en z’n vrouw saai zijn. Wel ‘grappig’ dat zij nu vreemd ging haha.

2 likes

Ik ben vandaag begonnen met Reign, normaal houd ik niet zo van dat soort series maar ik vond de eerste aflevering eigenlijk wel leuk. Dus ben benieuwd naar de rest

Oh en wtf er was deze week geen nieuwe aflevering van the 100???

@Kerselaar @Louvitaines

Handmaids ep10

Ik vond het weer een goeie! Maar beetje raar dat ze verkracht werd om de bevalling op te wekken, dat werkt alleen als de vrouw er ook plezier in heeft… anders heeft de stress en adrenaline alleen maar een negatief effect lijkt me. En ik snap niet waarom ze nou ineens Hannah mocht zien, jullie wel? Ik was er beetje klaar mee maar nu heb ik echt zin in de volgende aflevering! Vind het geheel wel rommelig. Dat is Serena weer aardig en menselijk, dan weer een monster. Scène met Alexis Bledel was vrij overbodig…

Nee echt stom, ik had even gewacht om te bingen maar er stond maar 1 afl klaar en na 10 minuten verloor ik mijn interesse al

1 like

@Banananana

over de scène met Hannah

ik heb even snel gegoogeld omdat ik het ook wilde weten en vond dat ze het kreeg als beloning omdat ze die bevallingsopwekkende verkrachting doorstond:
"Because Waterford isn’t quite done playing mind games with June yet, he “rewards” her after raping her by letting her visit Hannah behind Serena’s back. "

over de scène met Alexis Bledel

Ik vond dit ook erg onnodig, zeker omdat ze haar baarmoeder al verwijderd hebben vorig seizoen toch? Waarom zou je dan nog zo’n ceremonie doen als ze niet zwanger kan raken?

Persoonlijk vind ik iedere verkrachtingsscene overbodig, ben daarom ook gestopt met Game of Thrones, na die hele discussie over Sansa

Alexis en Hanna

Ze hebben haar clitoris verwijderd, niet haar baarmoeder. Anders zou ze ook niet teruggebracht zijn uit de kolonies lijkt me. En nog steeds, ook met die uitleg, snap ik niet zo goed dat ze Hanna mocht zien. Want kennelijk was het allemaal super geheim, waarom zo’n risico lopen. Dat snapte ik ook niet zo goed, dat die ene zo werd opgepakt… door wie dan. Waarom mag hij daar niet zijn.

nog meer Alexis en Hannah

bedankt voor de opheldering, maakt inderdaad meer sense om een clitoris te verwijderen ipv een baarmoeder in een maatschappij waar kinderen zo belangrijk zijn.
Voor de rest, misschien wordt het volgende week wat duidelijker, heb anders ook geen idee, maar hoop dat het niet zo’n ding wordt dat niet opgelost wordt of waar ze het nooit meer over gaan hebben in de serie

Misschien dat iemand hem al aan heeft geraden maar Crazy Ex-girlfriend op Netflix is heel leuk!

handmaids tale e10

pff wat een heftige aflevering weer, dacht even ontspannen na het studeren maar dat was er niet echt bij haha. vond de rape scene echt vreselijk, Serena haat ik ook weer terug (al schrok ze denk ik wel van fred en hoeveel hij ervan genoot?)

denk dat dat met hannah mogen vooral met macht te maken heeft? mr waterford is echt eng geworden, denk dat hij er gewoon op kickt ofzo. in ieder geval heb ik ook zitten huilen. ben heel benieuwd hoe het nu afloopt

denk trouwens dat er met nick zn vrouw nog wel iets spannends gaat gebeuren, hoop het in ieder geval, voelt een beetje alsof ze iets aan het opbouwen zijn? vind haar verder ook maar saai. denk soms wel kom op ff nick, doe tenminste je best om wat sympathie te tonen/faken.

Handmaids tale s2e10

Alles is al gezegd zo’n beetje hier maar gadverdamme.
Ik snap alleen niet, heeft Alexis die man nou vermoord of is hij toevallig gestorven?
En Eden, wat is haar positie? Want als zij iets flikt kan Nick toch zeggen yo ik weet niet maar ze ging vreemd met de bewaker. Of misschien omdat hij nu soort van meegenomen is dat Eden nu gaat snitchen over Nick en June? Al leek ze dat niet te geloven.
Maar haar positie dus. Is zij vruchtbaar? Of is dat wat ze proberen te testen bij jonge meisjes? En wat als ze niet vruchtbaar is, wordt ze dan een Martha? En wel wordt ze dan een handmaid? Of heeft ze meer macht door haar komaf en blijft ze vadertje en moedertje met Nick spelen?

Zoveel vragen!!!

Handmaids tale

Volgens mij zijn de handmaids ‘gevallen’ vrouwen. June heeft het met een getrouwde man aangelegd, Janine is dacht ik verkracht en toen zwanger geworden en Emily is lesbisch. Dus Eden mag gewoon een gezin vormen met Nick en haar eventuele kinderen houden. Net als dat gezin waar June onderduikt aan het begin van het seizoen.

1 like

Heeft iemand Bloodline gezien? De moeite waard?