Ik vond aflevering 9 van seizoen 2 The Handmaid’s Tale wel echt weer tof. Er waren een paar afleveringen wat traag, maar nu heb ik het gevoel dat er weer wat gebeurd!
Ben ook begonnen met seizoen 2 van 13 Reasons Why, maar het pakt me nog niet echt.
Wow ja aflevering 9 was echt tof!
Handmaids Tale aflevering 9 seizoen 2
Echt heel vet om te zien dat het in Canada was en dat het Luke ook lukte om Mr. Waterford te confronteren. En het is zo goed gedaan dat je toch een haat liefde verhouding met Serena krijgt. Je ziet gewoon dat ze onwijs ongelukkig is, maar ze is ook diegene die eigenhandig dit hele stelsel in elkaar heeft gezet samen met haar man. Ergens denk je dus de hele tijd, TAKKEWIJF je doet het zelf en eigen schuld, anderzijds vind ik haar heel zielig soms en krijg ik bijna medelijden. Ze acteert het echt top. En het einde van de aflevering vond ik zo goed en sterk. Ook de muziek in de aftiteling past altijd zo bij de aflevering. Muziek kan voor mij echt een serie maken. Oke ik geef The Handmaids Tale echt een 9/10.
Handmaid's Tale aflevering 9 S2
Ja ik vind Serena echt super goed spelen! Vindt haar sowieso beter dan June/Offred. Ik hoop echt dat Sereba ooit de ballen krijgt om Mr. Waterford een keer goed in z’n ballen te knijpen haha. Je ziet echt dat ze struggled met hem.
Ik hoop wel dat ze June langer laten blijven na de bevalling. Hoop niet dat ze dan weer naar een ander gezin moet en weer het hele ritueel moet doen met een andere man.
En WOW dat Luke daar stond met een foto van het gezin en dat ze dat zagen. Echt een super goede scene was dat!
handmaid's tale s02e09
ook die scene waar aunt Lydia June beloofd dat ze haar baby zal beschermen en over het godmother zijn, vond dat dat ook zo’n menselijke Kant van Lydia in beeld bracht. Heel mooi gedaan en geacteerd.
en toen die nieuwe bewaker Janine duwde niet wou helpen en ze haar gewoon achterlieten
Handmaid's tale s02e10
Ik heb de Israëlische trailer gezien en die is echt heeeel naar. https://www.facebook.com/HotVodIsrael/videos/10156427002577760/
Omg ik moet echt de laatste handmaids tale kijken zo te zien.
Wow is het al woensdag ik wil deze aflevering
S2E10 Handmaid
Omg dat einde van die trailer… alsof ze verkracht wordt?
Zo bizar dat Ilse de Lange nu in Nashville speelt. Kan er maar niet aan wennen.
Leuk! Ik baal er zo van dat deze niet meer op Netflix is. Een van m’n lievelings series. Waar kijk jij het?
Ik stream het! Via 1m.ovies.to (Die eerste punt moet weg)
Haha geen idee
Ok, dank je!
Pas wanneer the 100 helemaal op netflix staat begin ik met kijken. Duurt echt super lang
Ik baal dat ik al klaar ben met seizoen 2 van Queer Eye.
Handmaids tale s2e10
Pff intense trailer inderdaad zeg. Ik hoopte vorige aflevering al zo erg dat Serena zou omturnen en met die vent mee zou gaan. Ik vond het echt kut dat ze dat doosje in het vuur gooide. Echt knap hoe zij en Lydia bijvoorbeeld zijn neergezet. Ze hebben beiden toch wel gekozen voor de situatie (vooral Serena), doen echt verschrikkelijke dingen waarvan je echt denkt HOE kan je zo worden en toch voel je een groot medeleven. De karakters worden echt goed verdiept. Ik snap alleen niet helemaal waarom Mr. Waterford ineens zo onvermurwbaar is geworden. Maar dat zal denk ik komen door de aanslag.
Ik durf de spoilers niet aan te klikken maar ep10 is nog niet geweest toch, van handmaids? @Evenveel
Nee klopt, maar iemand hierboven had een trailer geplaatst over episode 10.
Ooohhh okay, dan kan ik wel kijken Dacht even dat ik iets gemist had.
Ja precies dit! Hopelijk is de aflevering vanavond al ergens te bekijken I need it
Handmaid's Tale s02e10
Ja, die trailer he. Ik begon net sympathie voor Serena te krijgen, maar denk dat ze na deze episode volledig voor mij verpest is.