Omdat Netflix’ aanbod een beetje schraal werd, hebben we ons Ziggo abonnement uitgebreid met HBO. Niet dat het aanbod daar heel denderend is, maar wel veel klassiekers die ik nog niet gezien had. Zo heb ik nu The Soprano’s helemaal gezien (wat een kuteinde!) en ben ik nu met Entourage begonnen (Adrian Grenier <3). Love die superflauwe humor!
Kun je op HBO tegenwoordig ook series terug kijken dan?
Samenvatting
Ik vond seizoen 1 zoooo vet, ik vond 2 wel minder. Veel open eindjes en dingen die ik niet snapte. Maar er zal wel een seizoen 3 komen.
Ik vind haar echt een mooie vrouw trouwens!
Heb ik gezien, is wel echt een tienerserie en is nu voorbij
ik kijk Arne Dahl, een zweedse crime serie, en nu onderzoeken ze een zaak en het speelt zich af in Nederland, is gefilm in Nederland en er spelen ook Nederlandse mensen in mee haha
JAAAAA!! Ik hoop het zo ik ben zo benieuwd naar hoe het verder gaat!
Ik hoop dit echt. Ze mogen zo niet eindigen, klaar.
jaaaa
Moet zeggen heb nooit de hele serie gezien. Misschien toch eens aan beginnen. Als ik ooit grey’s anatomy uit krijg. Ben daar nu in seizoen 5
seizoen 2 van Queer Eye staat op Netflix
ben al bezig
Waar kijken jullie greys anatomie? Ik keek dat vroeger ( meer dan 10 jaar geleden) op tv en ik zou zooo graag alle afleveringen willen kijken. Ik weet alleen niets af van downloaden enz?
ik kijk het op videoland, maar ik hoor dat alles er maar tot juli op staat.
Oooo YES! Beste nieuws van de dag!
neem er maar wat tissues bij als je gaat kijken
O god ik heb er zo’n zin in!
Ik heb vandaag die documentaire serie over de aanslagen in Parijs gekeken (13 Novembre Fluctuat Nec Mergituur). Man wat heftig!
Waarom moet ik altijd standaard huilen bij Queer Eye, haha. Ze krijgen het altijd voor elkaar. Maar wow, die man van de tweede aflevering, hij leek na zijn make-over wel een model ofzo. Wat een gigantisch verschil.
Ik ben bijna klaar met 13th reasons, maar wat een rommeltje is dit seizoen. Kom er met moeite doorheen.
Ik ben begonnen aan brooklyn 99. Tot nu toe erg leuk!