Series & Netflix

queer eye s02e02

en dat aanzoek, superorigineel, had ook echt tranen in m’n ogen toen

2 likes

ja!

1 like

Hoe heet die docu?

Ik ga denk ik vandaag beginnen met 13 Reasons Why seizoen 2. Heb het zolang mogelijk uitgesteld omdat ik bang ben dat het een slecht seizoen is haha.
Maar eerst Handmaid’s Tale s02e9 :slight_smile:

Mocht je Francisco leuk vinden, kijk Grand Hotel op Netflix! Daar ziet ie er jonger uit, maar zoooo mooi! En hij speelt ook in de film Off Course op Netflix. Leuke film, maar Yon Gonzalez (zo heet ie in het echt!) ziet er echt knap uit. #fan

Seizoen 3 van Cable girls komt trouwens einde vd zomer, waarschijnlijk in september.

2 likes

Ik ben 2 weken geleden begonnen aan PLL gaat tot nu toe nog goed :joy:. Zit ondertussen halverwege seizoen 3. Misschien daarna 13 reasons why maar ik heb bang dat het gaat teleurstellen als ik zo van anderen hoor haha.

@Alchemy ik heb inmiddels ook alles gezien!

@monkeyslut

Samenvatting Marcella compleet seizoen 2

Zeker veel losse eindjes. Al die focus op al die pedofiele mannen en uiteindelijk staan zij los van de moordenaar. Ook vond ik het einde maar vreemd, Marcella laat haar kids gaan en dat ze haar haar afknipte en wang doorsneed en dan opeens willen ze haar undercover?? Ze kan beter aan haar inzinking werken. Maar ben benieuwd naar een nieuw seizoen, zo veel vragen nu.

Ik kijk via Ziggo GO, kan je alleen op als je Ziggo + een ander pakket hebt ofzo (lekker duidelijk)

Ik heb van de week Dramaworld gekeken, dat vond ik dus stiekem weer veel te leuk. Ben echt dol op die feel good simpele series, net zoals The Good Place bijvoorbeeld.

@anon98052296 Jaloers dat je er aan mag beginnen! Dat is echt een serie die mij positief verrast heeft, zou 'm graag opnieuw zien zonder te weten hoe het gaat :grimacing:

2 likes

Brooklyn 99? Gaat het me zo erg verrassen dan? Ik vind het tot nu toe erg grappig

Ik vind the handmaids tale echt ZO LEUK. Maar ik hou wel van heftige, lugubere series hahaha. En dystopieën vind ik ook top. Gaat wel langzaam soms maar i dont care hahaha
Ik ben alleen mega beïnvloedbaar dus hopelijk blijf ik t leuk vinden na sommige negatieve reacties hehe

3 likes

Ooo nee hoor dat niet, maar ik had er niet zoveel van verwacht maar ik vond het dus -tot mijn verbazing- echt heeeel grappig en het is nu wel een van m’n favo series.

1 like

Ja dat is waar! Ik moet echt vaak hardop lachen

1 like

Ik vind The Handmaid’s Tale ook SUPER vet. :raised_hands:t4:

3 likes

Ben overigens net weer begonnen met The 100, ben nu bij seizoen 2. Iemand anders die dit ook heeft gekeken?

Ik heb net toegang gekregen tot het Ziggo account van m’n ouders… Nu heb ik dus Ziggo en Netflix. En ik maar denken dat ik echt beter aan school ging werken dit blok :clap:

3 likes

Ik vind het heel spannend! Wel echt typisch The CW haha al die knappe mensen.

1 like

Ik heb safe en Marcella gekeken. Vond ze allrbij wel leuk maar vaag einde bij beide.

1 like

In welk jaar speelt Handmaids Tale af? Ik lees nabije toekomst, maar hoor nu in een flashback Gwen Stefani haha!

Ik vond deze heel aangrijpend! Moest bijna janken.

Seizoen 6 van suits is uitgesteld naar Q3. Zo stom, in Amerika komt seizoen 8 al bijna uit…