Series & Netflix

Ik ook! Hij stond al een tijd op mijn lijstje dus fijn dat 'ie nu op Netflix staat. Heb nu tm aflevering 8 gekeken, dus de originele eerste serie. Nog twee followup afl en dan nog de drie nieuwe te gaan, ben benieuwd! Zo’n raar verhaal wel, weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken…

Ik blijf er over nadenken. Weet nog niet echt wat ik van het einde vind. Vind het wel bijzonder dat ik altijd direct een mening heb en die word bijgesteld na het verhaal te zien van de dader.

Marcella S2 aan het bingen! Zo’n goede serie!

Ik ben net begonnen aan The Staircase. Vond die andere docu’s super interessant, making a murderer en evil genius. Maar deze is next level, gruwelijke details en foto’s die duidelijk zichtbaar in beeld gebracht worden.

1 like

Ik heb gisteren ook een halve aflevering gezien, en vanaf dat moment wil ik verder kijken. Vanavond kan dat gelukkig weer. Die foto’s en beelden zijn echt verschrikkelijk.

spoiler Unabomber einde

Ja, dat had ik ook. Het is afschuwelijk wat hij heeft gedaan, maar levenslange eenzame opsluiting vind ik ook afschuwelijk en een te zware straf.

Zitten er nare details/verhalen over kinderen in?

Nee gaat over een vrouw

1 like

Voor mensen die van TLC-tv houden: 100% hotter (Netflix) lijkt op Snog, Marry, Avoid.

Nee en om heel eerlijk te zijn komen de kinderen niet getraumatiseerd over in de documentaire.

1 like

Wow ik heb even de trailer gekeken van the handmaid’s tail en ik word er al helemaal naar van.

De Unabomber vond ik uiteindelijk een beetje saai ofzo. Te langdradige serie naar mijn mening.

Ik hoor niemand over Marcella seizoen twee?!

1 like

Nieuw seizoen van the sinner start op 1 augustus! Best benieuwd waar het over zal gaan.

8 likes

Sheeft iemand The Chalet gezien? Is het de moeite waard? Ben bij aflevering twee, maar heb nog steeds geen idee wat ze daar precies in dat chalet doen en kom er ook pas net achter da5 er flashbacks inzitten.

Ja ik!!! Heb alles al gezien, waar ben jij?

Ik baal dat ik New Girl seizoen 6 in twee dagen heb gebinget :frowning:

2 likes

Oh had niet gezien dat er nieuwe afleveringen waren!! Meteen begonnen met seizoen 2. Binnenkort review :sunglasses:

Gister in 1 dag gekeken. Vond het weer eeg goed!

Kennen jullie No Offence (videoland)
En Happy Valley (netflix)? Ik vind dat echt super leuke series! Zoek nog meer van dat genre. Meer over politie dan over moordzaken.

Ik ben vanavond begonnen met The Sinner. Wauw wat spannend!
Nu is het 5 uur en twijfel ik of ik er dan nog maar een aflevering van kijk haha.
Moet toch maar gaan slapen!

3 likes