Ik heb het gekeken. Vond het wel tof maar iets te langdradig.
Vond het einde best heftig, jij?
Ik heb vandaag de eerste vijf afleveringen gekeken, ik vind het leuk! Soms wat langdradig, maar elke aflevering wel iets wat me âhookedâ houdt en ik wil nu gewoon weten hoe het afloopt. Nog drie afleveringen te gaan!
Heb laatst een korte serie charitĂŠ gekeken, over het leven in een âziekenhuisâ in 1888 en allemaal experimenten over ziekten die toen een raadsel waren maar nu eigenlijk zo goed als niet meer bestaan (mede door die onderzoeken), vond ik leuk om te kijken! Altered Carbon vond ik eigenlijk ook wel heel erg vet.
@Bree Ja dat vond ik ook een supernare scène haha, veel te grafisch. Zie het ook zo weer voor me nu je het vertelt, brr
Handmaids Tale S02E08
Ja, ik vond die scene ook heel heftig. Dat Offred/June mĂłest blijven kijken ook, wat een horror. Jammer dat het nu weer over is met de pret want ik vond het een interessante ontwikkeling om June en Serena als âgelijkwaardigenâ aan het werk te zien⌠Gaf een interessante dynamiek aan het hele, ook omdat de machtbalans overdag heel anders was natuurlijk (vrouw des huize vs handmaid).
Ik denk dat June in die laatste scene een beetje probeert aan te pappen med Fred om zichzelf in een extra goed daglicht te stellen tov Serana. Hij was klaarblijkelijk niet zo tevreden met zijn vrouw dus mss dat ze gebruik van de situatie probeert te maken (evt om haar dochter weer te kunnen zien�), ben benieuwd hoe het afloopt.
Ben ook benieuwd of er nog een staartje komt aan dat Eden de brieven gevonden heeft trouwens, ik vertrouw haar niet haha!
Ik wil met een nieuwe serie beginnen en twijfel nu tussen Killing Eve (met Sandra Oh) of Patrick Melrose (met Benedict Cumberbatch). Heeft iemand die al gezien en kan me helpen de knoop door te hakken?
Ik kan me wel meerdere voorstellen ja, maar wel echt goed gespeeld!
Seizoen 4 is in ScandinaviÍ al een poos afgelopen, maar hij komt meestal eerst bij NPO en dan pas op Netflix. Volgens mij is wel de DVD al bij Lumière al uit als je niet kunt wachten
Thank you! Nee kan wel wachten tot juli en het op tv komt
Ik vond het saai maar bleef toch kijken. En op het eind denk je ah nu gebeurt het. En dan heb je een paar heftige scenes (dat met die bezemâŚ) en dan gebeurt er niks⌠anti climax serie.
Dan heb je nog wat om naar uit te kijken vond het weer een spannend seizoen, zo jammer dat dit het laatste was!
handmaids tale nieuwste afl
Die scene met Serena vond ik ook echt heel erg heftig, ook die momenten dat ze daana alleen was in haar kamer en Offred vroeg of ze nog iets nodig had.
ik heb ergens gelezen dat ze met die baby willen aantonen wat er gebeurd als kinderen in een liefdeloos huishouden opgroeien, zonder aanrakingen en liedjes van de ouders enzo.
Vond die scene waar die handmaid met haar ene oog zei âmay the force be with youâ ook best grapppig
Ben benieuwd naar de volgende episode
Sorry
Net sense8 afgekeken. Wow wat ging het verhaal snel opeens
Ok, ik heb Safe gebingewatched. Was wel vermakelijk maar ik dacht eigenlijk de hele tijd; waarom is er geen Engelse acteur gecast voor de hoofdrolspeler? Die acteur speelt in Dexter, Amerikaans dus. Hij praatte wel met een Engels accent maar toch weet je dat het een Amerikaan is. Heel apart.
Haha ja dat dacht ik ook de hele tijd. Vind het ook moeilijk om hem niet als Dexter te zien. Wat vond je van het einde?
Spoiler einde
Ik vond de opbouw naar het einde toe echt prima, maar de laatste twee afleveringen was het voor mij zo duidelijk wie uiteindelijk die jongen had vermoord dat ik dat heel jammer vond.
Ben nu begonnen aan âStaircaseâ van de makers van Making a murderder. Ben benieuwd.
Vandaag begonnen aan seizoen twee van the Handmaidâs Tale, wat een bizarre serie. Word er niet bepaald vrolijk van, maar blijf toch kijken.
Ik heb het vandaag ook weer opgepakt, bizar wel ja! Maar vind het wel echt tof
@Blush @anon91490777 Jaaaa, jezus! Moet soms echt even pauzeren, zo heftig. En ik word er zo kwaad van!
Ja ik fantaseer ook wel eens over naar welk land ik dan zou vluchten en of ik dan dapper genoeg zou zijn om in het verzet te zitten.