Series & Netflix

Nou heb net 13 reasons Why afgekeken.

Moest echt zo hard huilen bij die scène met Clay waarin hij zo verdrietig was. Heb de hele serie al een zwak voor Clay, omdat hij me zo ontzettend aan mijn broertje doet denken.

Ik vond de eerste helft van dit seizoen echt ruk en de tweede helft zoveel toffer. Beter ook dan seizoen 1. Dus ja, waarschijnlijk ga ik ook 3 weer kijken :slight_smile:

1 like

Ik vond de vampire diaries verrassend leuk. Niet super goed, maar wel vermakelijk. Nu wou ik The Originals kijken, maar ik kom er nog niet zo lekker in. Doorkijken of stoppen?

Hmmm. Ik heb het zelf wel doorgekeken en vind het in vlagen leuk. Het haalt het niet bij TVD maar ik vind het wel leuk om de gelijkenissen te zien. (En als je wat verder bent zelfs overlapping)

Mensen die The Fall hebben gekeken? Zit nog steeds een beetje in mn hoofd nadat ik hem hem uitgekeken, echt goede serie!

1 like

Hahahaha, dat had ik precies ook, daarom ben ik nog niet aan seizoen 2 begonnen…

Was ook de bedoeling toch

Gisteren gekeken Alex Strangelove. Nieuwe film op Netflix. Ik vond m super leuk!

Iemand The Sinner gekeken? Ik heb deze afgelopen week (pas) gezien en ik krijg die ene scène maar niet uit mijn hoofd :slightly_frowning_face:

Spoiler

Wanneer dat zusje wordt gereanimeerd en je dan opeens krak hoort. Zo naar!

3 likes

Had ik ook nadat ik het had gezien! Er is een scene waar ik nog naar van word als ik eraan denk.

Oh vond ik ook zo’n nare scène, ook paar dagen steeds aan moeten denken toen.

Samenvatting

Amerikaanse films en series lopen altijd goed of semi goed af hahah

Nieuwe seizoen van Younger is ook weer begonnen! Vond de eerste aflevering wel leuk (vooral ‘t einde)

1 like

Hmm ik heb wel een zwak voor Klaus dus ik zal h35 nog een kans geven dan😅

Ik ben echt verslaafd aan Marcella, tweede seizoen kwam gisteren uit en heb het bijna af ZO SPANNEND

Heb net de laatste aflevering van Manhunt: unabomber gekeken. Nu wil ik alles over die man gaan opzoeken.

Zijn er al mensen die Safe gekeken hebben? Met die dude van Dexter? Ben wel benieuwd of dat iets is

1 like

Was wel okay. Niet super denderend.

1 like
Handmaid's Tale S2 E8

Op de een of andere manier vond ik deze aflevering echt heftig. Dat Serena geslagen werd, echt wat een zieke mind heeft die ‘man’ van haar.
Einde vond ik echt bijzonder. Vraag me af of de baby nu is opgeknapt omdat ze bij haar echte moeder is? Hoop stiekem dat dit een movement wordt en dat ze gaan inzien dat Handmaid’s er meer bij betrokken moeten worden.
En Offred/June die nog naar de kamer van Mr. Waterford ging? Whut? Wilde ze seks, of wat?

1 like

Kunnen we titels bij de spoilers zetten? Zo werkt het toch niet :expressionless:

3 likes

Oh ja die staat er nu op! Was ik vergeten. Ben nu New Girl aan het kijken, er staat weer een nieuw seizoen op. Daarna Marcella kijjen, ik vond seizoen 1 echt tof.