Series & Netflix

Ja had er inderdaad ook wat meer van verwacht, moet zeggen dat ik het hele seizoen al een beetje moeite had om er door heen te komen.

Samenvatting

Had na de bezemscene hier al een paar spoilers geopend, dus het einde was ook al een beetje gespoiled voor mij :stuck_out_tongue_closed_eyes: Had eigenlijk gehoopt op een slechter einde voor Bryce.

Weet niet zeker of ik het derde seizoen wel ga kijken, het is inderdaad zoals iemand hier zei iets te tienerig.

Ik ben deze week begonnen aan Grace and Frankie. Het trok me nooit, maar heb het zo vaak aangeraden gekregen dat ik toch maar ben gaan kijken. En ik vind het wel leuk, gewoon lekker simpel en feel good.

Door die vent Sol moest ik wel gelijk weer denken aan the Newsroom en hoe vet ik die serie vond. Had echt gehoopt op meer seizoenen toen. Iemand hier die daar ook fan van was?

1 like

Haha ik vind dit ook zo een leuke serie (Grace & Frankie dus)

3 likes

Love Grace & Frankie! Echt een leuke serie om je verstand om 0 te zetten.

3 likes

Zo’n leuke serie! En er is een seizoen 5 aangekondigd :hugs:

3 likes

Ik vind Grace & Frankie echt geweldig, lekker aandachtloos kijken

3 likes

Oh jaaaa inderdaad! Dat had ik me nog niet gerealiseerd dat hij ook van law & order was.

jaaaa de laatste en extra lange aflevering van Sense8 staat er op, en ik moet eigenlijk leren. Echt jammer dat het stopt maar het had zo veel beter gekund want het idee van de serie is wel heel vet

1 like

Die hele laatste aflevering was een beetje afgeraffeld hè? Meer een opzetje voor een volgend seizoen dan een sterke afsluiter.

Samenvatting

O Tyler wordt mishandeld op de meest nare wijze die we kunnen bedenken én we laten Jessica met Justin zoenen (die overigens nog steeds verslaafd is, take notes) én Clay stort in en yay het gaat goed met Tony én Tyler wil op mensen gaan schieten o en btw: Chloe is zwanger.

2 likes

Haha ja ik vind de laatste afleveringen ook heel traag gaan? Zat eerste seizoen echt op het puntje van mijn stoel, maar dat is nu wel anders. Maar ze beweegt ook de hele tijd zooooooooooooo traag dat ik helemaal geïrriteerd raak. Dan wordt bijvoorbeeld gevraagd of ze de deur dicht wil doen en dan blijft ze eerst 10 seconden staan en dan loopt ze op zo’n slakkentempo naar die deur toe :expressionless:

Dit seizoen gaat inderdaad heel traag! Hoop echt op dikke actie elke keer, maar het blijft uit. Zo jammer, want seizoen 1 vond ik zo leuk.

Dit gaat over Handmaids tale toch?
Zo ja, dit stukje vond ik zo waar! Echt alles gaat op zo’n tering langzaam tempo de hele tijd.

Haha dit is echt hoe het boek ook is. Gebeurt gewoon niet echt iets.

Ja precies. Echt zo’n gekwelde puber die eerst dertig seconden met z’n ogen moet draaien voordat hij doet wat je vraagt. Ja we snappen dat je het zwaar hebt. Maar doe er dan wat aan, actieeeee

Heeft iemand de laatste aflevering van Sense8 al gezien? Ben benieuwd wat anderen ervan vinden

Dat is het, law & order! Ik dacht elke keer waar ken ik hem van?! Maar was te lui het op te zoeken hahha.

Ja? Ik lees steeds slechte recensies dus haak steeds af om er echt aan te beginnen! Misschien toch maar eens doen.

Ik durf niet te kijken want dan is het voorbij :frowning:

1 like

Die laatste aflevering van Jane The Virgin??? Wth???

1 like

Vond ik ook! Ben benieuwd naar seizoen 3, duurt alleen nog zo lang :disappointed:

1 like