Series & Netflix

Ik weet juist nu al dat ik niet ga kijken, of het moet de komende 3 afleveringen die ik nog moet echt veel beter worden want ik vind het echt heel saai het tweede seizoen :disappointed:

Heeft iemand een leuke serie die een beetje vergelijkbaar is met black mirror?

1 like

Ik hoor graag je mening na de laatste afleveringen. Ik zat er toen weer helemaal in!

1 like

Ja echt? Ik stond op het punt het op te geven en alleen de laatste aflevering nog te kijken. Dan ga ik het toch maar proberen voor de 40e keer haha.

Wat zijn nou de laatste drie afleveringen als je de eerste tien ook al hebt gekeken :wink: Ik zeg in ieder geval kijken!

1 like

Ik heb 13 reasons af. Geen flauw idee wat ik er van moet vinden. Maar wel leuk dat er een seizoen 3 komt!

Ik lees hier veel dat mensen 13 reasons why niet leuk vinden en ik denk dat het komt omdat de doelgroep voor de serie een stuk jonger is dan de forummers hier. Ondanks het voor hen erg heftig kan zijn, is het wel gemaakt voor (bovenbouw) middelbare scholieren.

1 like
13 reasons finale s2

Ik wil toch nog even wat kwijt over 13 reasons why. Ik heb die scene met Tyler wel als heel heftig ervaren, in tegenstelling tot wat ik hier lees van mensen. Niet alleen de beelden, maar vooral het idee dat tieners van 17 tot zulke dingen in staat zijn, maakt me heel verdrietig. Het is allemaal fictie, maar zulk gedrag komt wel voor en dat stemt me somber. Ik hoop dat de kinderen die de serie kijken leren over pesten en de gevolgen daarvan.

2 likes

Ik vond die scene heel onnodig

1 like

Nog een paar afleveringen van Lucifer. Kwamen er nog nieuwe?

De makers zeggen dat ze vinden dat dit laten gezien moet worden, omdat het voorkomt op scholen. Ik weet niet of ik het nodig vond.

1 like
Samenvatting

Ik vond vooral die bezem gewoon heel naar, de rest ok prima

Samenvatting

Ja dat kon ik moeilijk aanzien. Maar ook dat het geen gevecht was met een stomp in het gezicht, maar dat de sterkere jongen gewoon het hoofd van het slachtoffer vastpakt en daarmee gaat rammen, vond ik ook naar. Heel kwetsbaar. Voelt anders dan een stomp verkopen.

2 likes

Ik lees al jullie spoilers van 13 reasons why zodat ik niet meer zo verrast ben en het hopelijk allemaal minder triggerend werkt. Maar twijfel toch of ik moet blijven kijken

Ik ga vanavond de finale kijken van 13 reasons why, en ga daarna direct hier heen om alle spoilers te openen :face_with_monocle:

1 like

Voor zover bekend is niet, de serie is gecanceld.

Ik ben op zoek naar een nieuwe serie om te kijken! Het liefst misdaad. Ben fan van the killing, the bridge etc. Iemand tips? :slight_smile:

the missing, broadchurch, safe

1 like

Sorjonen! Is ook scandinavisch en gaat over een man die moordzaken oplost met een speciaal team

2 likes

Benieuwd wat je er van vond! Door alle ophef verwachtte ik veel, maar was eigenlijk wel teleurgesteld :see_no_evil: