Series & Netflix

Ja ik heb white collar gezien. Ik vond wel vermakelijk! Niet super goed, maar vond het wel jammer toen ik door alle afleveringen heen was :grimacing:

1 like

Ik kijk nu Lost en zag dat desperate housewives ook op Videoland staat, heeel lang geleden gezien en vond het toen heel leuk.

1 like

Ik ben nu bij seizoen 3 van Jane the virgin maar wordt het nog leuker? Niet echt enthousiast

Ik hoop hoop hoop dat een ander netwerk Lucifer nog een vervolg gaat geven, maar ik zie het somber in :frowning_face: Zo jammer, ik zag nog zo veel mogelijkheden!

White Collar heb ik een paar jaar geleden gekeken, vond het leuk (want: Matt Bomer :heart_eyes:) maar wisselende kwaliteit van seizoenen/afleveringen.

13 reasons why seizoen 2 laatste aflevering…

Halverwege afgezet haha

Wtf die scene met Tyler?! Ik was een broodje aan het eten maar werd hier fysiek zo naar van dat ik de rest heb weggelegd en de serie heb weggeklikt :’)

aaah Lost, die zou ik nog wel een keer helemaal opnieuw willen kijken! Bij welk seizoen ben je? het werd op een gegeven moment langdradig en nog ongeloofwaardiger, heb wel echt moeten huilen bij de laatste aflevering haha

1 like

Jaa, die heb ik laatst ook eindelijk afgekeken (beetje late to the party haha). Ik heb er ook van genoten, zo goed geacteerd en die soundtrack inderdaad :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: (en dat leventje ook haha - zo ver van mijn bed show!)

1 like

haha wat betekent dit

Ik had al waarschuwingen gelezen op internet over dat stukje maar ik schrok er alsnog van haha, moest echt wegkijken

Nee

1 like

Ik vind het een heerlijke wegkijker, als in gewoon lekker kijken en niet teveel van verwachten. Het is vermakelijk en ik vond het soms zo grappig.

1 like

Ik ben ergens in seizoen 3! Heb het jaren geleden gekeken tot en met seizoen 4 maar wil het nog een keer afkijken, weet wel hoe het afloopt in grote lijnen, maar ben toch benieuwd

Ja ik had ook zoiets gezien met bij welke minuut er ‘graphic’ shit was maar ik had geen idee dat het dit zou zijn.

1 like

Ik ben nu de docu/miniserie over de aanslagen op 13 november 2015 in Parijs aan het kijken. Zolang geleden alweer.

Kan er niet echt het goeie woord voor vinden, interessant toch wel. Omstanders, gijzelaars, hulpverleners en politici geven een emotioneel maar ook wel gedetailleerd beeld van wat er gebeurd.

1 like

Aaah ja Desperate Housewives! Ik heb daar nog DVD-boxen van, misschien moet ik die ook maar eens ophalen bij m’n ouders :thinking:

Als je het nu nog niet leuk vindt, ga je het ook nooit leuk vinden, vrees ik. Ik vond het zelf vanaf aflevering 1 geweldig, maar het heeft best een hele specifieke stijl.

1 like

Die heb ik ook gezien! Heel heftig allemaal. Maar inderdaad ook ‘interessant’ om te horen hoe iedereen het heeft ervaren. Vooral het deel van de gijzeling in de Bataclan vond ik heel heftig. Edit: en ook wel ‘mooi’ dat de slachtoffers enerzijds werden getroffen door de meest mensonwaardige dingen maar anderzijds daarna wel een gevoel van menselijkheid ervoeren doordat iedereen elkaar hielp, elkaar knuffelden/handen vasthielden.

1 like

Yes, eens! Alhoewel ik die scènes met huiselijk geweld wel echt heel onbehagelijk vond hoor, maar vooral doordat het dus zo goed geacteerd is en niet alleen “geweld om het geweld”. Ofja, kan er de vinger niet helemaal op leggen maar het raakte me iig wel. Terechte Emmy’s!

Derde seizoen 13 reasons why officieel bevestigd…

Ik weet nu al dat ik toch wel weer ga kijken maar wanneer houdt het op :sweat_smile:

4 likes

Er komt een derde deel van 13 Reasons Why. En ik hoop zie spoiler:

Samenvatting

Dat er dit keer wel school shooting komt! Ik vind dat het ze nu wel moeten doorzetten.

1 like

Ik vind dit seizoen Handmaids tale zo saai en sloom manman kom er bijna niet doorheen. Ik lees dat er ongeveer 13 afl komen pfffffffffffff