Series & Netflix

Stom

Zo jammer dat Netflix dan weer zo achterloopt :frown:

Ik vond alle seizoenen leuk! En ik vind het oprecht jammer dat er geen nieuwe meer komt. Dus ik zou doorkijken als ik jou was :grimacing:

ik ben op een gegeven moment wel afgehaakt maar wat ik wel gezien heb was heel vet.

1 like

27 juli nieuwe oitnb :star_struck:

9 likes

Yessssss

Jaaa ik wilde het ook net posten! Aftellen maar :sunglasses:

Lees net dat orange is the new black vanaf 27 juli weer te zien is :smiley:

1 like

Ik las het ook, 2 posts boven je :nerd_face:

(Geen aanval, vond het gewoon grappig)

4 likes

Yes ik HOU van die serie!!! Beter nog dan Breaking Bad vind ik

1 like

omg waar las je dat!

:grin:

1 like

Jaaaa ik kwam het ook net posten haha! Kan niet wachten :tada:

Ik ga lekker een stuk appeltaart afsnijden en verder kijken met 13 reasons. Ben nu halverwege aflevering 7 en het pakt me wel. Mijn advies: gewoon doorkijken!

hahahaha zie het nu pas! Had de oude posts nog niet gelezen

Wel jammer dat OITNB pas volgende maand begint. Ik had mij helemaal verheugd op deze maand. Van eerst Riverdale seizoen finale erna 13 Reasons Why en dan OITNB maar nee nog een maand wachten ugh…

13 reasons afgekeken, weet nog steeds niet of ik t nou een waste of time vond of niet. Laatste afleveringen waren wel beter, maar dat meh gevoel blijft wel nog altijd.

Aflevering 7 seizoen 2 Handmaid's Tale

Yes morgen weer een nieuwe aflevering! Ik vond aflevering 7 een beetje traag. Einde vond ik wel heel mooi en ben wel benieuwd of de band tussen June en Serena nu wat beter gaat worden.
En zoals verwacht is Mr. Waterford niet dood. Ben benieuwd naar de volgende aflevering. Ik wil actie, gruwelijkheid etcetera.

3 likes

Ik vind het echt erg dat Lucifer is afgelopen! Het koste mij beetje tijd om aan de serie te wennen, maar opgegeven was ik hooked.

Ik kijk nu white collar? anderen deze ook gezien? het is oke, niet echt mega spannend.

Ik las dat The Bridge (Bron-Broen) seizoen 4 is begonnen in Zweden en Denemarken en dat het half juli op NPO komt? Dus niet op Netflix? Weet iemand of dat klopt?

1 like

Ik ben halverwege seizoen 2 van 13 Reasons Why (de aflevering met Zach) en ik cringe zo hard!!!

Niet dat deze serie nou van hoogstaand niveau was ofzo, maar ze maken het er niet beter op.

1 like