Wat?
Chronologie en zo S2E6
Ik was ook even in de war, maar het gaat dus over de laatste zomer dat Hannah nog leefde. Clay was toen ‘out of town’. Of bedoel je dat niet?
Wat?
Ik was ook even in de war, maar het gaat dus over de laatste zomer dat Hannah nog leefde. Clay was toen ‘out of town’. Of bedoel je dat niet?
Ja dat bedoelde ik! Maar. Oke wacht
Hannah was toch superboos op Zach vanwege seizoen 1 enzo? Hoezo hebben ze dan ineens seks? Ik ben heel veel van seizoen 1 al vergeten en snap nu echt vrij weinig
Ik denk dat ze haar liefdesrelatie met Zach en hoe dat liep te genant/pijnlijk/privé vond en dat ze daarom over iets anders praat op de tapes. Inderdaad vreemd dat ze na die gebeurtenissen van seizoen 1 seks met hem wil, maar goed, ze was ook wel wispelturig toch? Want met [Andere Persoon shit spoilers voor jou] heeft ze ook een soort haat-liefde-verhouding volgens mij.
haha wat kut. En zet ff in spoilerding
Ik kreeg zelf ook al het idee dat ze opeens verhaallijnen en relaties moesten bedenken die helemaal niet zo goed klopten met wat in het eerste seizoen verteld was. Denk als ik nu seizoen één zou terugkijken dat sommige scènes echt vreemd zouden zijn in het licht van de informatie uit seizoen twee.
Uhhhh heb nu episode 1 van 13RW gekeken, weet niet hoor, zal nog even de tweede kijken
Heb je toevallig ziggo ? Zag vanmiddag dat je het daar kan terug kijken.
Ik wil Unbreakable Kimmy Schmidt en het nieuwe seizoen van New Girl kijken. Maar ik ben voor de derde keer alle afleveringen van Grey’s Anatomy aan het kijken. Ik ben bij seizoen 6, dus nog heel veel te gaan. En het staat maar tot 30 juni op Videoland
Nee KPN helaas, en daar gaat het de 30e ook vanaf…
VELVET COLLECION!!!
Ah man niet goed gelezen. Hoop dat het snel op netflix komt.
Iemand hier die wild wild country kijkt?
Yes, die heb ik laatst gezien. Bizar verhaal, hè?!
Hmm iedereen vindt blijkbaar de laatste aflevering van 13 reasons why heel spannend enzo maar het was toch super voorspelbaar allemaal? En nouja ik weet niet maar vond het echt een stomme boring seizoensfinale en eigenlijk het hele seizoen nogal uitgemolken. Ga het volgende seizoen niet meer kijken.
Ik kan het even niet opzoeken maar staat het laatste seizoen van new girl erop of het 1 na laatste?
Better call Saul komt deze zomer terug!
Op internet lees ik dat er een 7de en laatste seizoen komt. Netflix heeft net seizoen 6 er op gezet.
Ik kijk nu intersection en vind het zo leuk, alleen hoorde dus dat ze die serie ineens gestopt hebben tijdens de opnames vanwege tegenvallende kijkcijfers. Dus nu is het verhaal helemaal niet af.
Kan btw niet wachten tot het nieuwe seizoen OITNB
Maar suits seizoen 6 staat er nog niet op terwijl ze in Amerika al bij seizoen 7 zijn. Ik haat dat altijd zo.
Ik vind het zo’n goed serie, vind niet dat er een seizoen minder is.
Kijkt iemand ook shadow hunters. Lees net dat het gecanceld is, ze maken 2 extra afleveringen bij seizoen 3. Wel stom dat het pas voorjaar 2019 te zien zal zijn.