Series & Netflix

Oh en ik vind het tweede seizoen van 13 reasons why -tot nu toe- leuker dan het eerste eigenlijk? Merk dat velen dat niet vinden

3 likes

Vond ik ook! Ik denk omdat Hannah het hele eerste seizoen vertelde en ik haar eigenlijk niet zo leuk vind.

1 like

Inderdaad! Vind het ook een fijnere verhaallijn, word nu meer getriggerd om de volgende aflevering te kijken

1 like

Neee!

Wellicht dat Netflix de rechten wel over wilt kopen? :grin:

Edit: volgens mij (volgens Google) is greys in andere landen wel al op Netflix… Dit heeft hoop!

Ja echt?! Dat geeft idd hoop! Al zou mijn vriend het niet erg vinden, hij raakt helemaal gefrustreerd als hij Meredith alleen al hoort praten :roll_eyes:

1 like

Laatste aflevering 13 Reasons Why o jee :eek:

Het lukt inderdaad niet bij elke serie, maar de meesten kunnen wel! Ik spendeer dagelijks 2 uur op de trein, lezen vond ik moeilijk in zo’n drukke omgeving, maar sinds ik Netflix download merk ik dat een aflevering kijken de tijd doet vliegen…

Ik vond het zo’n raar einde? Alsof het oorspronkelijk anders had moeten aflopen en ze dan een alternatief einde hebben opgenomen? (Dit is voldoende cryptisch, toch? Om geen spoiler te zijn?)

Ik probeer 13 reasons te kijken maar ik vind het zo saai

Ja heb 'm gezien! Vond 't ook wel raar. Best wel open ook.

Lucifer spoilers

Okeee what the fuck. Ik had het er eerder over de episode “devil of my word” dat ik op het puntje van mijn stoel zat. Wat een finale, hoe gaat dat verder! En nu keek ik de laatste 2… en snapte er niks van… Begreep niet waarom we geen reactie zagen. Blijken het 2 bonus episodes te zijn en de serie is gecancelled?!! Dit is het?! Ik word gek.

Ja vreselijk. Ik heb gewoon doorgekeken en nu bij aflevering 5 begin ik hem pas te voelen!

Mogen films van Videoland ook? Dan is Hitmans Bodyguard echt een aanrader!

I mean, Ryan Renolds en Samuel L. Jackson.

Nee, meen je niet. Zit nog maar in seizoen 3 en zonder ondertiteling kan ik het niet goed volgen.

Ik vraag me echt af hoe dit kan… op Netflix staan 5 seizoenen Call the Midwife (geweldige serie trouwens!:two_hearts:) maar ik heb seizoen zes op dvd maar dat seizoen is dus precies hetzelfde als het vijfde seizoen op Netflix? Loopt dat anders ofzo?

1 like

Ik ben bij aflevering 8 en zit er nog steeds niet in. Krijg het gewoon niet afgekeken. Maar wil wel alle afleveringen zien omdat ik zo benieuwd ben naar de laatste, omdat die zo heftig schijnt te zijn. Ik kan ook niet één hele aflevering kijken zonder onderbrekingen.

JA!

Wtf is 13 reasons why aflevering 6???

Haha hoe bedoel je? Ik vond hem heel chill

Ik ben nog maar halfverwege maar ik vind dit allemaal heel vreemd. Snap het tijdspad ook niet meer? En waarom ze dit ineens zo doen?