Series & Netflix

Ik vond B&ITHC ook het allerleukst! Dat hele drama tussen Rikopin en Hayato was echt geweldig. :’) OND is vooral een hoop gezeik om die ene jongen (ben zijn naam vergeten).

2 likes

Die “kok”? Aaaarch die is zo irritant!!! :angry:

1 like

Ik ben aan het eind van aflevering 11 van 13 reasons why en ik zit er nu eindelijk in. Nu wil ik het vanavond helemaal afkijken.

De mijne Jessica! Toen ze die haren steil had… Wauw!

2 likes

Ja wauw ze is zo mooi

1 like

Ik zou stoppen. Ik hoef nog maar 1 aflevering maar ben niet eens nieuwsgierig naar het einde of zo, haha. Keek het meer omdat ik de sfeer zo fijn vond. Houd van kostuumshizzle.

1 like

Oh ik wilde hier net aan beginnen, maar het feit dat het 11 afleveringen duurt voordat je er in zit, houdt me een beetje tegen nu haha…

Ben nu bezig met Lucifer en The Handmaids Tale. Op mijn lijstje staan nog altijd Narcos, Fargo, Breaking Bad en Peaky Blinders

Ohja, Lucifer! Die ga ik zo gelijk aanzetten.

Ik heb de afgelopen dagen eindelijk mezelf aan kunnen sporen om het 2e deel van het laatste seizoen van Pretty Little Liars te kijken. Vond de finale wel goed. Alleen de laatste scene onnodig. (Dit hoeft niet in een spoiler denk ik?)

Ik hoop echt dat Orange is the New Black binnenkort weer uitkomt! Vorige seizoenen waren steeds begin/half juni toch? Volgens mij is de release date nog niet bekend, kan online iig niets concreets vinden.

Verder wacht ik ook op Making a Murderer s2, heb 1 echt achter elkaar door gekeken. Ben nu Evil Genius aan het kijken, laatste aflevering alweer.

1 like

Ik ben gister begonnen met The Rain.
Doorgaans ben ik dol op Scandinavische series maar deze voel ik nog niet echt.
Ik erger me aan de hoofdrolspelers (vooral het meisje) en vind het allemaal een beetje amateuristisch of zo.
Het zijn gelukkig maar 8 afleveringen dus ga het wel afkijken maar vind het niet echt een aanrader.

Ik vond hem leuk maar ook niet super origineel, en het zelfde met de karakters die een beetje dommig deden soms (idd vooral dat meisje) wat me erg irriteerde

Helemaal verslaafd in Greys Anatomy, heeft Videoland vanaf 30 juni de rechten niet meer om het uit te zenden :weary: weet iemand waar ik dit nog meer kan kijken? 7 seizoenen in 27 dagen bingen gaat me niet lukken

Valt de serie niet net als bij Netflix te downloaden vanaf de site zodat je later in je eigen tijd offline kunt kijken?

Hoe werkt dat downloaden bij Netflix eigenlijk? Heb laatst geprobeerd dit op te zoeken maar het is me uiteindelijk niet gelukt…

Door hierop te klikken! Weet niet of het bij elke serie kan

2 likes

Ah oke zal toch nog eens die app goed bekijken dan, zag die optie namelijk nergens staan. Of misschien wil ik weer net de verkeerde series downloaden haha…

He, daar heb ik helemaal niet aan gedacht! Ga ik even uitzoeken

Ik weet niet of je lid bent van een bibliotheek, maar daar zou je de dvd’s kunnen lenen

Ik kijk eerst 13 reasons why uit en als ik verder kijk met terrace house post ik mijn bevindingen over de afleveringen :smiley: (in een spoiler)