Series & Netflix

dringende vraag aflevering 5 the 100

Helemaal aan het begin van aflevering 5 loopt die vrouw naar al die mensen toe in dat dorpje die zoveel lawaai maken, die mensen met gezichtstattoo’s enzo
waar komen die mensen in hemelsnaam vandaan?

Ja! Maar heeft 'ie nou maar zo weinig afleveringen ineens…?

Ik ben vandaag in de winkel geweest, waar een scène van Love was

7 likes
antwoord

Het zijn die gevangenen van dat ruimteschip die ze hebben ontdooid toch?

Samenvatting

Ik snap niet wanneer die geland zijn, heb het idee dat ik een stuk heb gemist, raven en john hadden ze perongeuk wakker gemaakt en daarna begon gelijk die scene toch? Of doet mn netflix raar?

1 like

Hallo spoilers

Kut ik dacht dat ik het in een spoiler had gedaan, ga het proberen aan te passen

1 like

Haha hij klopt nu bijna!

Nee, tweede helft moet nog online komen. Weet ff niet wanneer.

1 like

Ohhh dat verklaart haha! :slight_smile:

the 100

Ik vond het ook een beetje vaag, maar ik dacht dat ik zelf niet goed opgelet had, want Raven is ook beneden, dus blijkbaar heeft er een transport plaatsgevonden, maar volgens mij is dat dan niet expliciet in beeld geweest (of ik zat te slapen, ook goed mogelijk)

same voor mij dan

@anon98052296 @Merel haha dat ging ook even te snel voor mij, dacht al dat ik in slaap was gevallen ofzo

Heeel raar

Ik word helemaal simpel van die langdurige, dramatische scenes in the handmaids tale.

ik zou het niet afkijken, vond de ontknoping de moeite niet waard

1 like

Ik kijk het ook!

1 like

Ik vind het ook geweldig! En hou zo van Elisabeth Moss (was een grote fan van Mad Men, leuk om haar hier opnieuw schitterend te zien acteren). Ik ben nu aan de zesde aflevering en moet dan weer een week wachten voor de volgende 2, waar kijken jullie?

1 like

Ik heb de vorige twee seizoenen gezien, maar ben afgehaakt bij OND. Ik vond het zo saai en ik ergerde me dood aan alle huisgenoten. :’) Wat vind jij ervan?

1 like

Zit in het tweede deel van OND maar moet er terug wat inkomen merk ik, vond boys&girls in the city het leukste! Ik ken ook niemand die het kijkt maar vind het zo fascinerend :grin:

1 like