Ik heb letterlijk hetzelfde… ook pas aflevering 8 en kom er gewoon niet doorheen. Doe over 1 aflevering al een paar dagen. Maar wil ook écht het einde zien. Heb al zitten twijfelen om gewoon de laatste 2 afleveringen te kijken. Een derde seizoen heb ik nu al helemaal geen zin meer in.
Ja, heb ik ook over na zitten denken maar wil ik toch ook weer niet doen. Ik moet van mezelf elke avond nu een aflevering kijken. En in het weekend een x twee. Dan ben ik zondag klaar en wil ik ook echt het derde seizoen niet kijken.
Ik ga het ook maar niet doen. Kan me er alleen echt niet toe zetten een aflevering in 1x te kijken. Echt erg eigenlijk. En dan tóch af willen kijken he.
Same maar fomo
Kan het ook echt niet uitkijken, worstel me er nu doorheen door wat anders te doen en het als achtergrondgeluid te gebruiken.
Nu valt het slechte acteerwerk me helemaal op.
EVIL GENIUS! meine gute.
Nog iemand die deze waargebeurde serie kijkt?
13 reasons why
ik lees verschillende verhalen over de scene met tyler, maar hoe heftig is het? weet niet zo goed of ik het aandurf
Spoiler
Komt nog!
Gisteren en vandaag alle afleveringen van The Toys That Made Us gekeken. Super interessante docu-serie.
Het is naar, dat wel, maar je kan het vast aan.
Snap alleen de ophef over dat het offline moet niet… Elke aflevering begint met waarschuwingen.
Betuttelen is hip
Ik ben de op een na laatste aflevering het seizoen 2 van la casa de papel aan het kijken en ik zit in tweestrijd. Ik wil m zsm afkijken maar ik wil m ook NU stopzetten zodat het straks niet afgelopen is.
morgen gaan we het weten he
spoiler handmaids tale
denk dat ze hem niet zullen doden omdat hij een te belangrijk character is nu, zijn rol in de serie is nog te groot denk
13 reasons
Ik vond het erg heftig. Misschien kan je als je als je (bijna) bij die scene bent een spoiler opzoeken en dan besluiten of je het wilt zien. Kan me goed voorstellen iemand het niet wilt zien namelijk.
Wow ik heb net pas aflevering 6 van Handmaid’s Tale gezien
S02E6 Handmaid's Tale
Ik vond het echt een spannende aflevering. Ook dat Mr. Waterford zo aan June zat, bah wat een vieze man is dat toch. Ik denk niet dat hij dood is, want hij is wel belangrijk. Aan de andere kant zou het wel bij de serie passen omdat het best een gruwelijk verhaal is.
En ik vind Nick zo zielig met z’n 15-jarige ‘vrouw’ haha.
aaah zo moeilijk om niet op je spoiler te klikken, moet eerst nog wat aan m’n statistiek studeren en dan ga ik kijken
Vandaag is seizoen 4 van Unbreakable Kimmy Schmidt op Netflix. Echt lekker verstand op 0. Mis dat soort series met wat kortere afleveringen wel.
oh ik dacht dat je episode 7 al gezien had, omdat die vandaag online kwam, was al een hele spoiler aan het typen
Haha nee die heb ik nog niet gezien, staat nog niet online bij het programma waar ik het kijk (weet niet hoe laat de afleveringen überhaupt worden uitgezonden?)
Door alle kijkers hier ben ik ook maar begonnen aan The Handmaid’s Tale. Wat een vette serie, wel heftig af en toe, maar damn, wat tof.