Series & Netflix

@Alocasia ohja bij kimmy ben ik gestopt bij seizoen 3,toen vond ik het wat uitgekauwd.
@juuldie die ga ik opzoeken!

Everything Sucks!

@Kusjessoldaat new girl vind ik geweldig

Ook al gezien maar ben na 4 seizoenen of 3 gestopt omdat het voelde als heel de tijd hetzelfde en een friends ripofd(a).
@xiomara ga ik opzoeken!

Ik heb net The Night Manager uitgekeken, zoooo goed en spannend! Weet iemand of ze een tweede seizoen gaan maken?

1 like

Greenleaf is echt geweldig

Ik heb 13 reasons why het tweede seizoen afgekeken en vond het eigenlijk een beetje zonde van mn tijd :roll_eyes:

Spoiler

Ik vond die scène met Tyler ook ineens zoo fucked up. Ik vind het raar dat die gast die hem aanviel ineens van een onzichtbaar personage naar extreme vijand is gegaan. En ik geloof ook echt niet dat de anderen uit het team daar zo aan mee zouden doen? Zeker omdat Bryce zich zo afzijdig hield. Maar goed ik ga denk ik te diep in op deze serie haha

1 like

Ik vond deze serie ook zĂł goed! Er staat nog niks vast over een tweede seizoen, maar er is wel hoop lees ik hier.

Heeft iemand afl 6 van the handmaids tale al gezien (first blood)?

Einde afl 6

Omg dat einde!!! Ik ben zo benieuwd hoe dit afloopt, ze moeten allemaal wel dood zijn toch?

1 like

jaa ik heb het gezien.

over de aflevering

Vond het zoo stoer van haar, al die andere handmaids die errond stonden wisten ook dat er iets ging gebeuren, maar ze deden niets? Denk dat ze het ergens ook niet erg vonden dat er iets zou gebeuren. Hoop dat Mr Waterford/man van Serena June met rust laat en hun affaire niet opnieuw start, vind dat zo’n vieze man

1 like
13 reasons why s2

Ik vond het zo heftig. Het hele seizoen wel, maar die scene fack. Monty zal Tyler wel aangevallen hebben omdat hij door hem niks meer zou hebben. Wel raad idd dat pas in de voor laatste aflevering zijn achtergrond een beetje naar voren kwam. Maar zonder invloed van Bryce snap ik het van die andere jongens ook niet.
Ik vraag me ook echt af of er een nieuw seizoen gaat komen. Heb nu toch een naar gevoel omdat Clay met dat wapen in z’n handen staat. Ik heb echt zekerheid nodig dat hij daar niet voor opdraait. Maar ik vind 13 reasons ook niet echt een serie voor een happy ending.

1 like

Ben nu bij aflevering 5 van 13 Reasons Why en ik vind het tot nu toe best leuk weer! Was alleen wel een hele hoop vergeten.

1 like

Had ik ook inderdaad, heb even snel door een samenvatting seizoen 1 gescrolld maar sommige dingen biljven toch vaag. Ik zit nu trouwens halverwege aflevering zes en omgg

Spoilerzz

Hannah en Zach zijn echt goaaaals <3 Maar wow dit gaat zo kut zijn voor Clay denk ik?!?!

1 like

Jaaaaa, love die twee! <3

handmaids tale laatste afl

Oeps ik wilde nog reageren maar vergeten. Zou mr Waterford niet dood zijn? Die handmaid ging wel met dat ding dat die explosie veroorzaakte vol op hem af en het hele gebouw was ontploft… Ik zie het wel voor me dat hij opeens toch blijkt te leven maar goed

@anon45507601

The rain

Ik kan me het niet meer goed herinneren maar voor het schone water hadden ze toch een speciale filter? En de groenten etc. stonden in een kas dacht ik. Verdere verklaringen heb ik ook niet :see_no_evil:

Bij wie kan ik klagen over 13 Reasons Why seizoen 2?

2 likes

Klaag maar raak haha

Ik kom echt moeilijk door 13 reasons why seizoen 2 heen, maar ik wil zoo graag het einde zien. Ben nu bij aflevering 8.

1 like

Yo kom maar door :raising_hand_woman: