Series & Netflix

Ja ik! Vond de episode van afgelopen zondag super vet, met name de setting en de paralellen, maar vond het ook wel een beetje een slome ep haha. Dit seizoen is wel veeeeel toffer dan seizoen 1.

@Revelry
Ik wist dus helemaal niet dat Luke Evans in the real life op mannen valt.
En ik maar dromen over wilde nachten met hem, gaat er dus nooit van komen :sob:

Ja heftig hĂš? Ik ben er echt de rest van de dag naar van geweest.

1 like

Ik wist het al wel, je dromen zullen inderdaad dromen blijft maar dromen zijn toch ook prettig? :wink:

1 like

Een hele tijd geleden was ik begonnen aan Jane the Virgin, maar was toen gestopt. En nu ben ik weer begonnen, maar bij aflevering 4. Alleen nu weet ik het begin niet meer zo goed haha. Ik vind het wel een fijne weg kijk serie, maar ook wel een beetje stom.

Verder kijk ik nog The Americans en Atlanta. Iemand die ook Atlanta kijkt?

Ik las laatst dat in augustus Insecure met een nieuw seizoen komt. Die serie vind ik zo leuk! Die staat op HBO ook iemand die dit gekeken heeft?

En nog wat aanraders:

• the good place
  • crazy ex girlfriend
  • crashing (die op hbo)

ik kijk nu de laatste aflevering van Safe (netflix). wel een serie waar je vanaf het begin makkelijk in wordt gezogen. vooral de eerste vier afleveringen vond ik heel sterk. daarna zwakt het wat af, maar het is blijkbaar ook maar Ă©Ă©n seizoen.

2 likes

Vandaag de season finale van Lucifer gekeken, zo tof. Die hele serie is wel echt goed gemaakt.

Nu eindelijk maar eens aan het laatste seizoen van pretty little liars begonnen
 moest dat al heel lang nog eens afkijken.

Niet helemaal season finale. Er komen toch nog 2 afleveringen op Netflix. Volgens mij komende dinsdag.

1 like

Holy shit ik dacht dat dit 'm was, er komt meer?! Kan ik dat wel aan?

1 like

Ik ben deze week begonnen aan La casa del papel en ik vind het maar mwa??? Had veel meer verwacht na al die lovende woorden van iedereen overal. Vooral mijn broertje en mijn vader bleven maar zeuren dat ik het echt moest kijken. Het is wel leuk hoor, maar ook weer niet superbijzonder.

Ik vind het tweede seizoen van 13 reasons why echt goed. Beter dan het eerste seizoen.

1 like

Ja de stukjes met Dolores kunnen mijn aandacht ook niet helemaal vasthouden, maar ik vond Shogun-world echt heel vet gedaan (de muziek! Wu Tang Clan!). Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik seizoen 1 beter heb begrepen dan deze tot nu toe, maar ik heb het eerste seizoen ook 2 keer bekeken, denk dat ik dat ook wel doe met seizoen 2.

1 like

Ik heb ook het gevoel dat ik seizoen 1 nu beter begrijp, maar dat heb ik inderdaad ook herbekeken en recaps van gezien waarin alles netjes uitgelegd werd. Volgens mij is het ook niet de bedoeling dat je het nu al snapt, in seizoen 1 vielen de puzzelstukjes ook pas later in het seizoen in elkaar toen

Spoiler Westworld seizoen 1

duidelijk werd dat er verschillende tijdslijnen waren .

Ik denk dat we halverwege het seizoen gewoon nog niet alle puzzelstukjes hebben, maar er is genoeg speculatie te vinden over hoe seizoen 2 samenhangt op de WW subreddit en verschillende youtube filmpjes.

Oeps, na “toen” wilde ik het in een spoiler zetten maar dat is mislukt zo te zien. Hoe doe je dat?

Edit: Gelukt! Op de laptop was de optie er wel :slight_smile:

Ik zoek een nieuwe 20 minuten serie op netflix.
Ik heb recent the good place en letdown gekeken.
Ook friends, modern family, big bang theory, younger enzo volg ik al.
Ik wil iets leuks en grappige! Wie heeft tips? (sorry 200+ posts lezen lukt me niet)

Full House en That '70’s Show! Allebei super leuk!

Misschien please like me? Ik moest er even aan wennen maar heb toch 4 seizoenen afgekeken :joy:.

Waar gaat full house over? That 70s show vind ik niet zo.
Please like me had ik geprobeerd maar dat was niet mijn ding. Mss nog een x proberen!

Drie mannen die de drie kinderen van een van hen opvoeden. Klinkt niet heel spannend, maar ik vond het erg vermakelijk en grappig. En er is ook een 20-jaar-later serie, Fuller House, ook erg leuk!

Unbreakable Kimmy Schmidt kijkt ook lekker weg! En Brooklyn Nine-Nine!
(Ik vond Please Like Me ook geweldig, maar het is inderdaad wel een aparte serie haha!)