Heb je het gucci-pak van Kelli gezien, ga de stijl ook zo missen. Echt het enige programma dat high end goed met street wear combineert.
nee ik probeer het aan te zetten, maar het abbonement is veranderd waardoor ik het niet kan kijken (had het via een vriendin)
dus moet nog even wachten
Eindelijk The Bold Type afgekeken. Wat een aparte serie. Van die grote thema’s politiek correct verpakt in een soort onrealistische chick flick? Het was echt vervreemdende tv
@Xiomara sorrryyyyyyyyy
Ik vond The Killing wel goed ja. Joel Kinnaman.
Hé wat grappig, je beschrijft precies waarom ik de serie maar niets vond en na vijf afleveringen ofzo ben gestopt. Kon alleen niet zo goed bedenken waarom, maar hierom dus.
Haha goed beschreven inderdaad, voelde me ook raar in de tijd dat ik dat bingewatchte en nu begrijp ik beter waarom!
Verder:
https://www.netflix.com/title/60000165
(Erin Brockovich)
Vette film! Eindelijk gekeken, aanrader
Hier ook met veel pijn en moeite seizoen 3 van YOU afgekeken.
Wat een rommeltje zeg.
Hee staat deze op netflix, wat leuk! Heel vaak gezien vroeger. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal ook. De echte Erin zit heel even in de film als serveerster. Haha sorry misschien weet je dit allang of is het niet interessant.
Uurtje geleden ook de laatste aflevering gezien en ik vind het wel prima en mooi geweest. Seizoen 4 hoeft van mij niet.
Ja staat op Netflix! En vet leuk feitje! Heel toffe rol heeft Julia Roberts, zeker voor 21 jaar geleden. Ga nu meer trivia zoeken op IMDB 🥸
De film was trouwens totaal niet eng! Op een of andere manier had ik dat beeld erbij en klikte hem daarom nooit aan. Blij dat ik het nu wel gedaan heb.
Ik moest nog 2 afleveringen van Maid maar heb het niet afgekeken, ik kon het gewoon niet aan
Ik heb de film Midsommer gekeken, die staat op videoland. Even een week van bijkomen denk ik wow
Wow die film was heftig/raar hè?!
De trailer voor Tiger King 2 is uitgekomen.
Ik heb helemaal zin om me weer in deze totaal onzinnige chaos te storten
17 november op Netflix.
Ja!! voelde me gewoon raar na het kijken
Oh nee wat voor vreemde dingen gaan hier weer uitkomen
Meer mensen die Het Leven als Liesje (Videoland) kijken/ gekeken hebben? Ben net klaar met aflevering 1. Vind het zo verschrikkelijk heftig wat ze heeft meegemaakt.
Nee nog niet gekeken maar staat wel op mijn lijstje om te kijken. Ben heel benieuwd. Als ik het nieuws enz. lees vind ik het echt verschrikkelijk wat er met haar is gebeurd maar ook de nasleep daarvan waardoor zij bepaalde keuzes heeft gemaakt
Heerlijk! Zal mijn leven lang nooit aan het begin van corona kunnen denken zonder aan deze serie te denken haha
(laten we hopen dat het geen ongeluk brengt en we weer in lockdown moeteen)