Hope is zo vermoeiend in Virgin River.
Iemand al begonnen aan het tweede seizoen van locke&key?
Ik probeer het telkens maar besluit dat ik dan toch geen zin heb
Nou de finale van The Killing (Deense versie) is zooo een cliffhanger/ open einde. En nog frustrerend ook!
Ja, mn vriend en ik snappen er weinig van omdat seizoen 1 al vrij lang terug is. Moet echt graven in mn geheugen soms.
Ja precies, en het overzicht van seizoen 1 deed mijn geheugen ook niet echt opfrissen en ik heb ook geen zin om seizoen 1 weer terug te kijken.
Nee de recap was matig. Beste zou inderdaad zijn om seizoen 1 weer opnieuw te kijken en daarna 2, maarja, ain’t nobody got time for that.
Midnight Mass is echt fantastisch. Die sfeer, de acteurs. Vooral Father Paul is echt zo goed gecast!
Geweldige serie!!
Hypnotic op Netflix, echt 10/10
Wie weet er aanraders voor psychologische thrillers op Netflix of Amazon.
Zoals sightless, hypnotic, etc
Heeft iemand nog tips voor leuke spaanstalige films of series?
Het liefst Zuid-Amerikaans.
Ik heb narcos en casa de papel al gekeken
Valeria
Ben toevallig aflevering 1 nu aan het kijken, zit er al helemaal in!
Vis a vis?
Seizoen 2 van Motherland Fort Salem staat op prime. Echt weer genieten ondanks vrij slecht acteerwerk.
@Bergamot jij al gezien? Krijg echt een beetje buffy en Magicians vibes van die serie, dat is toch ook wel jouw ding?
Ik zit de docu van Jomanda te kijken op Videoland maar wat sick joh!!! Echt Amerikaanse taferelen
Edit: Oh blijkbaar staat op Discovery ook eentje!
Ja! Maar was wel pas net aan seizoen 1 begonnen dus zat er nog helemaal in, vind het ook leuk tot nu toe
Oeh nee is wel een van de redenen dat ik prime heb (dat en american gods) maar ik ben er nog niet aan begonnen.
Maar door seizoen 2 stond het wel weer bovenaan dus ik ga het zms kijken!
Heb je trouwens wynonna earp gezien op Netflix? Dat is ook een beetje buffy achtig en de personages zijn leuk (en ik vind Michael Eklund als badguy “Bobo” ook echt heel sexy… )
Nou ik kijk dit nu omdat ik benieuwd was naar Kate (love her) maar ik vind het echt een slappe RTL woensdagavond film hoor. Zo voorspelbaar en 13 in 1 dozijn.
Vind het meer een 5/10.
Haha grappig hoe smaken verschillen, hebben hem hier met een groepje vrienden gekeken en iedereen was echt in shock de hele tijd
We hebben het wel over dezelfde film toch?
Al vond ik wel dat het acteerwerk beter kon, maar het script vond ik echt 10/10