Series & Netflix #4

Net twee afleveringen gekeken van Derry Girls. :heart_eyes:
Ik ging normaal de serie bingewatchen omdat de afleveringen maar 20min duren, maar omdat het slechts 2 seizoenen zijn van 12 afl ga ik ze nu ‘savouren’. Echt grappig en absurd soms haha.

4 likes

Jaa Derry Girls is zoo leuk en het duurt nog zooo lang tot seizoen 3 komt :sob: nog zeker een half jaar ofzo

1 like

Heb kastanjemanden af en wauw wat een goede serie, zo spannend tot het einde toe ook, top aanrader van hier hoor :ok_hand:t3:

2 likes

Haha ik wilde dus net komen posten dat ik een onpopulaire mening heb en dat ik de hype niet snap.

Zeker de laatste aflevering vond ik mega voorspelbaar en cliché

Samenvatting

Ik vond het echt een 13 in een dozijn serie. :sparkles: niets is wat het lijkt :sparkles:, de desbetreffende politie agent ontsnapt ter nauwernood aan de dood, er ontstaat een directe confrontatie met de dader welke in eerste instantie fataal lijkt af te lopen, de zaak draagt bij aan een stukje persoonlijke ontwikkeling binnen het privé leven van de agent in kwestie etc etc etc

8 likes

Kan je dit even in een spoiler zetten?

3 likes

Ik heb me eindelijk door You heen weten te worstelen, wat een draak van een seizoen met 90% vervelende personages.

7 likes

Ik ben begonnen aan de Chippendales docu op NPO Plus. Tot nu toe kijkt het wel lekker weg! @Echo jouw schoonvader zit hier toch in? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb dat nog niet voorbij zien komen geloof ik, ben pas net begonnen.

Ah wat sneu voor haar. Internet is soms echt geen fijne plek.

1 like

Hee the office staat opeens op Netflix. Geen idee meer waar ik gebleven ben helaas

1 like

Dank je wel voor de tip, ik ben heel benieuwd (kijk net)

2 likes

Oooh nu weet ik wie het is. Ik ben nu net bij het deel dat je schoonouders elkaar ontmoeten geloof ik. Haha lijkt me wel gek om dat zo terug te zien in een docu.

2 likes

Ja heel gek! Ook vooral omdat hun hele privéleven besproken wordt haha. Ik vind het ook vooral gek als ik hoor dat mensen het ook echt kijken of als ik er een ad voor zie op een website!

2 likes

Ik heb Brand New Cherry Flavour gekeken op netflix. Vond het een vermakelijke (mini?) serie van 8 afleveringen.
Valt niet echt te beschrijven waar het over gaat, maar o.a een film maakster wordt aangerand door arrogante producer en laat hem vervloeken door een soort heks en sindsdien gaat alles downhill en absurde dingen gebeuren. Komt van een boek. Beetje licht horror/zombie elementen erin ook.
Had er nog niks over gelezen hier dus ik tip hem maar even.

3 likes

Uhh, toen ik je eerste twee zinnen las, dacht ik dat het een leuke kookserie was.

2 likes

Ja een hele rare titel en het zegt ook zowat niks over de serie. Ik las dat het iets te maken heeft met dat zij (de lead character) de nieuwste promising talent in LA zou zijn en dat noemen ze dan Flavour of the week in film wereld.

3 likes

ik ook, wat ontzettend lief hoe ze geportretteerd worden, lijken me echt lieve mensen. Lijkt me ook gek om te zien voor jou @Echo ! Hoop dat het allemaal meevalt met de reacties.

1 like

Ben begonnen aan Maid. Ik vind alleen die moeder van de hoofdpersoon echt vreselijk irritant.

Volgens mij is dat nou net de bedoeling haha

9 likes

Nou net de 1e aflevering gezien van de parel A star is born van Videoland. Wat een trash tv weer met allemaal C BN’ers. Veel irritainment weer maar toch blijf ik weer kijken zoals gewoonlijk :thumbsup:

3 likes

jaaaaaaa insecure is weer begonnen :heart_eyes: bitterzoet wel, want laatste seizoen :pensive:

oh dubbelpost @Daelyss. ik ga Issa echt missen, ik hoop dat ze nieuwe projecten in petto heeft! â€ïžâ€đŸ”„â€ïžâ€đŸ”„

3 likes