Series & Netflix #4

Oe leuk, het 2e seizoen Locke & Key staat op Netflix. Vond het 1e seizoen heel leuk.

2 likes

Ik heb m ook gekeken en ik ben ook heeeelemaal emotioneel. Ik zit nu te grienen terwijl ik ā€˜Mamaā€™ luister.

1 like

Heeel late to the party maar ik ben nu bij aflevering 12 van seizoen 1 Jane the Virgin en vind het zo leuk! Makkelijk kijken maar wel genoeg verhaal, en love haar vader Rogelio als simpele goedzak/zelfaanbiddende personage haha.

Ben wel benieuwd hoe ze nog al die seizoenen gaan vullen? Althans ik verwacht nu dat deze baby nog wel dit seizoen geboren gaat worden, en zie nog niet helemaal voor me wat voor verhaallijnen er dan nog kunnen ontstaan!

12 likes

Haha houd je maar vast :joy:

23 likes

Er komt nog heeeel veel drama!:rose:

2 likes

Ik weet niet in wat voor serie ik beland ben maar ā€˜Youā€™ is echt te idioot voor worden nu. Ben bij aflevering 8 en ik cringe zo hardā€¦ik heb weinig zin meer om dit af te kijken,
ik ben niet preuts of zo maar dit hele 4some gedoe wordt echt op een debiele en kinderachtige manier gebracht. Als een stel tieners die elkaars geslachtsdelen voor t eerst zien en ā€œOeee, hihihiā€ roepen.
Ik wil alleen maar die Cary dood zien gaan, wat een kut personage,

5 likes

Op Videoland staat het eerste deel van een docu over Jomanda. In dec komt de rest pas, wat is dit voor teaser joh

Aan welke serie beginnen?

• Maid
  • Kastanjemanden

0 stemmers

Ben nu bezig met kastanjemanden door jullie en het is zo goed en spannend, thanks voor de aanrader!!

3 likes

Yesss nieuw seizoen van dynasty :star_struck:

4 likes

Ik zag dat staan vandaag en dacht echt hoe dan?! Bij seizoen 2 waren ze me naar een paar afleveringen kwijt hoor. Echt zo over the top. Wel Heel jammer want vond het leuke personages. En seizoen 1 was echt tof. Was het nog wel de moeite van door kijken waard?

Maid al gezien?

Heb dit lied constant in mijn hoofd sindsdien haha heerlijke retro clip ook!

2 likes

Is Maid heel deprimerend? Heb geen zin om sad te worden.

1 like

Iemand nog tips voor een serie? Is the killing een aanrader?

Nee vond ik zeker niet! Kijkt heel makkelijk en er zitten echt wel grappige dingen in ook. Ik vind het een aanrader.

1 like

Het laatste seizoen van Insecure :cry:

1 like

Heb toevallig net seizoen 1 afgekeken en ik vond het wel leuk! Spannend/interessant genoeg om te blijven kijken

2 likes

Er zitten zeker ook leuke dingen in maar ik word er wel grotendeels heel verdrietig van eerlijk gezegd. Ook gewoon door Amerikaanse systeem etc

1 like

Net begonnen met la chicas del cable. Behoorlijk soapserie achtig volgens mij, maar kijkt tot nu toe lekker weg. Iemand ander die dit ook heeft gezien? Het is al een erg oude serie zag ik.

2 likes

Ja ook volledig en de eerste seizoenen waren leuk. Erna begon het iets te ongeloofwaardig te worden.

2 likes