Heeeel leuk inderdaad! Ik lig altijd helemaal dubbel om Dina.
De SpiceGirls zijn echt mijn jeugd. Ik heb zo hard gelachen en gehuild om de docuš Ook meteen alle SG playlists aan in de auto.
Ja vind het ook leuk! Kijkt heel makkelijk weg, zit inmiddels al in seizoen 3 haha,
Jaa alle seizoenen al gezien op
Amazon vooral omdat ik toen ook nog in een winkel werkte was het extra leuk.
Ik las steeds in comments dat mensen Alice in Borderland veel beter vonden dan Squid games maar uhhh het is echt slecht hoorā¦ eerste 2 a 3 afleveringen nog wel ok, beetje vreemd enzo maar valt nog wel mee te leven, maar nadat ze the Beach vinden wordt het echt steeds slechter. Verder valt de serie ook niet te vergelijken, behalve het games element is alles heel anders.
Ik heb zelf Alice in borderland nog niet gezien, maar las ergens dat ze zeiden dat Squid Game een goede serie is met een slecht einde en dat Alice in borderland een slechte serie is met een goed einde. Dus wie weet komt het goede stuk nog haha
Ik vond het vooral superleuk al die beelden uit de jaren ā90 te zien, echt een trip down memorylane. Maar wat een wereld heeft er achter gezeten zeg, niet normaal. Heb je de 3e ook gezien inmiddels?
Ok we moeten nog 3 afleveringen dus dan zou het nog moeten komen hahaā¦ maar heb weinig zin om verder te kijken omdat het zo slecht is
Yes, de derde vond ik het beste. Veel focus op girl power/feminisme
Ik heb Alice in Borderland afgekeken maar vond het einde ook stom. Volgens mij komt er nog een 2e seizoenā¦Ik vind Squid Game toch wel een stuk beter
Ik ben vast late to the party maar hoe chill dat je nu op Netflix een random serie/film kan kijken met āiets afspelenā. Nooit meer keuze stress en alle categorieĆ«n doorzoeken.
Ik zou echt nooit gebruik maken van zoān functie eerlijk gezegd. Dan krijg je al die meuk voorgeschoteldā¦no thanks.
Nee vind 't enorm meevallen! Het is allemaal gebaseerd op wat je eerder hebt gekeken of opgeslagen. Garbage in, Garbage out zullen we maar zeggen
Ja denk dat daar niet over nagedacht is, HAHA
Missch late to the party maar heb The Killing (Deense serie) seizoen 1 gekeken. Best vermakelijk maar ook wel langdradig
Ik ben begonnen aan The Insiders, Spaanse reality show. Aftreksel van soort Bigbrother achtig programma. Deelnemers denken de eerste paar dagen/weken dat ze nog op auditie zijn (terwijl ze in een huis afgesloten van de buitenwereld leven) en denken dat ze in het privƩ gedeelte niet gefilmd of opgenomen worden. Juicy. Ben heel benieuwd! Nu halverwege aflevering 1 dus kan nog niet zeggen of het interessant is.
Wow klinkt inderdaad erg juicy maar mag dit juridisch gezien wel? Is het live ook of dat niet?
Deze ook net af! 20 afleveringen was echt too muchā¦ kwam ik halverwege pas achter dat het er geen 10 waren haha. Had de moordenaar al in de eerste aflevering goed geraden
Nee niet live, maar ik denk/hoop dat de deelnemers toch iets getekend hebben voordat ze het huis betraden. Alleen worden ze dus wel misleidtā¦ Ik ga snel verder kijken
Ja dat lijkt me dan ook? Maar zal inderdaad wel iets over in het contract opgenomen zijnā¦ Ik zie dat het op Netflix staat, ga het morgen ook even checken
Toevallig iemand begonnen met Luna Park op Netflix? Gaat over een meisje, Nora, die woont op een kermis en er dan achter komt dat misschien niet alles is zoals het lijkt in haar leven. Speelt zich trouwens af in Rome in de jaren 60. Heeft wel een beetje dynasty vibes maar toch anders. Tot nu toe, aflevering 3, vind ik het leuk!