Series & Netflix #4

Klopt, schijnt vaker te zijn dat hij ze dan zomaar achterlaat of soms zelfs dagen weg blijft. Echt niet normaal. Die mensen zouden gewoon in therapie moeten ipv een docu serie te laten maken :grimacing:

1 like

Iemand anders hier die Valeria seizoen 2 heeft gezien en dat einde snapt? is het nu dat dat boek geschreven is door die Victor ofzo? Vind het echt vaag en een beetje een anticlimax ofzo dit einde. die Victor is wel echt nog steeds :heart_eyes::drooling_face:

Ik heb mezelf maar door squidgame geworsteld en snap de hype nog steeds niet.

13 likes

Ik ben afgehaakt. Niet normaal hoe negatief die 2 zijn.

Net wel Bureau Hofstad gekeken en dit was de aflevering waarin een corona wappie Ewout aan wou vallen en even gevloerd werd door een agent. Mooi zo. Maar sowieso snap ik die agressie naar de politie niet.

3 likes

Wat vond je ervan? Ik heb net de eerste aflevering gezien en ik erger me dood aan al die petty mannetjes die er niet tegen kunnen dat die meiden hun eigen gang gingen

Edit: ben nu in aflevering 2, wat is die Matthew Wright een walgelijk misogyn mannetje

1 like

Valeria einde s2

Ja, het is een beetje een open einde dus denk wel de bedoeling dat het een beetje vaag is, maar ik interpreteerde het idd alsof Victor dat boek had geschreven!

1 like

Ja,ik zag het op TikTok voorbijkomen! Echt wel erg eigenlijk, zoveel fouten. Denk dat we de serie nu ook niet helemaal hebben kunnen zien zoals ie bedoeld is.

Ben bij aflevering 5 van “You” en vind dit seizoen beter dan de vorige, het is alsnog heel campy en het acteerwerk van de bijrollen varieert van middelmatig tot pure cringe, maar het is allemaal zo stompzinnig dat het wel werkt ofzo.
Hoop dat Victoria Pedreti betere rollen aangeboden krijgt binnenkort, vind haar echt heel goed.

Ah top lag dus niet aan mij dat het wat vaag overkwam. En dan ga ik er gewoon vanuit dat we het goed hebben geinteperteerd.

Vraag me af waar ze een eventueel derde seizoen nog mee vol willen maken. Al is het hoe dan ook wel hersenloos vermaak.

Ik kan er gewoon niet in komen. Had met seizoen 1 en 2 geen enkele moeite, maar ik worstel me met moeite door dit seizoen heen.

1 like

Ja die vinger was denk ik idd symbolisch omdat bij Serena een vinger is geamputeerd als straf omdat ze had gelezen. Over Nick,ben idd ook benieuwd of ze bij hem terug komt maar nadat ze met Nicole bij hem was geweest zag je volgens mij dat hij een ring om deed nadat June weer vertrok. Dus hij is waarschijnlijk getrouwd?

5 likes

Net Only Murders in the building afgekeken, vond het vermakelijk! Heb gelezen dat er een 2e seizoen komt, Nice

2 likes

Handmaid

oh dat van de ring had ik gemist. Hij was toen toch getrouwd met een jonge meid die eigenlijk verliefd was op een ander. Zij werd toen in dat zwembad gegooid met hem om te verdrinken. Vraag me af of hij dan een nieuwe vrouw heeft.
Ik was trouwens ook helemaal vergeten dat de handmaids vroeger ook wel eens iemand helemaal in elkaar moesten slaan (zoiets?) als straf met zijn allen. Dus misschien was dat ook symbolisch met Fred.

2 likes

Ik ben nog maar bij einde seizoen 2 van You, maar ik herkende volgens mij een oud EG forummer in de serie! Weet iemand wie ik bedoel? ze was Ă©Ă©n van de dates van Joe

2 likes

Ja! Heidi toch

1 like

Ja Heighdee Kuan!

2 likes

Ik ben ziek dus kijk de hele dag Gilmore girls (zodat ik de helft kan slapen aangezien ik toch alles al ken) en wat haat ik Dean toch. Echt zo’n irritant joch die zichzelf zo aardig en leuk vindt, bleh

7 likes

Kijkt iemand die serie van Ali B op vl?
Zijn jeugdvriend vertelt over een gevecht dat die jongen (uit de buurt) “tot op de dag van vandaag” niet weet wie hem had geslagen
 maar hij verklapt het toch nu in de serie? Haha

4 likes

Ik kijk nu Superstore op Netflix. Korte afleveringen van 20 min, serie over werken in een enorme Amerikaanse supermarkt. Zit best veel harde en sarcastische humor in, dus prima als je nog iets voor tussendoor zoekt! Ik vind het wel vermakelijk iig

9 likes

Net heel de documentaire van de Spice Grils gekeken op Videoland. Vond het heel gek om te zien want als kind was ik echt super fan van ze alleen nog te jong waardoor ik alle media rondom de Spice Girls niet mee heb gekregen. Vond het wel een mooie docu en moest op het einde zelfs even huilen omdat als je de beelden op het einde ziet dat zij dan ook een stukje hebben bijgedragen aan waar we nu als vrouw zijn en staan. Vind het lastig de woorden te zoeken maar ik bedoel eigenlijk dat zij zich ook wel hebben ingezet voor ‘Girlpower’, om het zo maar te noemen.

6 likes