Series & Netflix #4

Ik moest echt gniffelen om die aflevering en wat ze met die man Gil hebben gedaan :joy:

1 like

omg die VIPS waren echt niet te harden hahahaha. Ik heb die stukjes al zo ontzettend vaak terug gekeken om erom te lachen. Ze praten letterlijk als karakters uit GTA ofzo :joy:

7 likes

Ik was begonnen aan white Lotus maar na 2,5 aflevering toch maar gestopt. Ik vond echt alle hoofdpersonen irritant en het was zo saai. Jammer wel want had op zich positieve dingen erover gelezen maar niet mijn ding.

Nu op zoek naar wat anders voor deze zondag. Iemand nog tips voor een goede detective, feel-good of dramaserie? Ik hou niet van eng dus dat valt af :joy:.

2 likes

ja, ben het wel een beetje met je eens over White Lotus, maar opzich wel prima om uit te kijken vond ik.

Maid vond ik heeel goed! Eerste twee afleveringen beetje aan de enge kant maar ik kon het aan (durf niet veel). Al gezien? En anders Love on the spectrum of sex education voor feelgood

edit: The Dog House op NPO is ook helemaal geweldig feelgood en janken

2 likes

Modus
Mare of Easttown
Nine perfect strangers

1 like

op videoland staat nu een 3-delige docu over de spice girls, ik ga nu kijken

5 likes

Ik krijg zo de kriebels van deze gast!!!
En hij is zo onaantrekkelijk.

Nu hij onder dat bed van zijn collega uit de bibiotheek ligt
brrrr ik dacht opeens stel dat iemand dat ooit bij mij heeft gedaan

2 likes

Gisteren begonnen aan I know what you did last summer, en net toen ik er lekker in zat kwam ik erachter dat er maar 4 afleveringen op staan en nu wekelijks een aflevering online komt op vrijdag. :no_mouth:

1 like

Handmaid:

ik vond het gewoon heel random dat dit nu ineens pas naar voren kwam, terwijl ze al 1000 kansen had om te ontsnappenen nooit iets heeft gezegd dat ze bang is voor wat Luke van haar denkt.

Nog iets anders over seizoen 4:

ik vond het wel heel extreem hoe al die vrouwen Fred dood hebben geslagen. Ik snap wel dat ze woedend zijn, maar dit vond ik wel heftig om te zien ofzo? Ook vroeg ik me af waarom June een vinger eraf heeft gebeten en naar Serena heeft gestuurd. Is dat omdat Fred een vinger van Serena heeft genomen en ze nu een vinger van hem krijgt?
Ben ook heel benieuwd of June terug bij nick komt. Maar dan moet Nick naar Canada komen of June terug naar Gilead. Nick kan trouwenszo naar Canada, want hij hangt elke keer rond bij de grens, dus ik denk dat hij niet echt wil ondanks dat hij zei dat hij met June mee had moeten gaan toen.

Hebben de mensen die Squid game hebben gezien ookal gelezen dat er wat vertaalfouten in zitten?

Voorbeeld

Bij dat knikkeren teams vormen zegt Han Mi-nyeo iets in de trant van dat ze goed is in alles behalve waar ze niet goed in is, maar in het Koreaans zegt ze blijkbaar dat ze slim is maar geen geld had om te studeren. Vind het wel zonde dat dat ineens anders is want zo snap je wel beter hoe ze in Squid games terecht is gekomen.

Vond het verder wel heel vermakelijk, alleen het einde niet zo. Had denk ik liever gehad dat alle vragen waren beantwoord en dat het mooi afgesloten was en bij 1 seizoen bleef. Weet niet of een 2e heel interessant gaat worden.

7 likes

You einde seizoen 3

Samenvatting

Waar de fuck sloeg dit op, waarom heb ik hier 10 afleveringen naar gekeken

4 likes
Handmaids tale seizoen 4

Ik vind het juist wel logisch dat June niet meer te volgen is na alles wat ze heeft meegemaakt.
En bij de dood van Fred had ik hetzelfde, vond ik ook echt heftig.
Maar die dingen maken het voor mijn zo’n goede serie, je gaat echt nadenken “hoe zou het gaan als ik dit zou meemaken” of “hoe zou dit in het echt zijn” met alle morele zaken die eromheen zitten. Echt super interessant, maar ook wel heel naar hoor.

2 likes
You spoilers einde S3

Ik vond het einde ook kut. Ik vond Love juist een super interessant (irritant) mens en vind Victoria Pedretti als actrice echt steengoed. Ik hoop stiekem dat ze toch niet dood is en wraak gaat nemen oid.

Want Joe die wĂ©Ă©r een nieuw persoon gaat “You-en” wordt een beetje saai.

2 likes

Ik vond de eerste seizoenen van You al op het randje van eng haha, wordt het nieuwe seizoen nog meer creepy? Want dan skip ik 'm :grimacing:

Neuh same thing.

Reactie You finale

Ik had ook wel de hoop dat hij dood zou gaan en volgend seizoen met Love als hoofdpersoon zou zijn.

3 likes

Spoilers You S3

Ja! En dan volgend seizoen als single mom een nieuw slachtoffer vinden oid

1 like

Squid game deed me niet vreselijk veel eerlijk gezegd
 maar toen gingen ze knikkeren :sob::sob:

3 likes

Geen idee of dit het juiste topic is, maar wel het meest bijpassend denk ik :sweat_smile:

Ik heb nu de tweede aflevering van de Koertjes naar Curaçao gekeken. Het voelt gewoon ongemakkelijk om naar te kijken eigenlijk. Het gaat alleen maar over hoe kut hun relatie is en dan voornamelijk wat Quinten allemaal fout doet en dat ze hoopt dat hij maar in ziet dat ie haar zo kwijtraakt op deze manier. Ik snap de sensatie icm de grote stap die ze willen nemen maar echt niet ok dat dat zo allemaal op beeld staat en later voor die kinderen terug te zien is allemaal

Tot nu toe ook nog maar weinig boeiends gezien eigenlijk. Gaat meer over hun relatie dan de hele zoektocht naar een huis daar, wat ze moeten regelen etc. Niet heel anders dan hun vlogs zo op deze manier. Alleen meer in docu stijl gefilmd

1 like

Ik kijk dit ook (waarom weet ik niet) maar tering die fakking Quinten.

Samenvatting

Deze tekst wordt verborgen

Hij skipt gewoon zijn vriendin en z’n gezin om te gaan gymmen met z’n vriend terwijl hij daar is om zogenaamd een airbnb op te zetten met Channah, en hij stapt gewoon uit de auto en laat ze alleen als zij het niet ‘gezellig voor hem vindt’ dat hij weer zijn eigen plan heeft getrokken. Wat een gast joh. Hij zou het ook geen dag redden in z’n eentje met die kids.

1 like