Wanneer komt seizoen 3 van Emily in Paris hahahaha… want dit einde slaat op poep
Ja, goed dat je hem hebt afgezet want je mist niks!
Ik ben begonnen aan The Witcher, maar ik vind het moeilijk om mee te zijn? Ik zit nu aan episode 3, maar er zijn al zoveel personages/namen gepasseerd. Is er een rode draad doorheen de afleveringen of zijn het allemaal op zichzelf staande afleveringen?
Er zit een rode draad in het is een verhaal. Ik geloof dat de boeken wel meer verschillende verhaaltjes zijn met een rode draad. En de spellen zijn meer een verhaallijn van na de verhaallijn in de boeken. Ik heb het geluk dat mn vriend de spellen speelt dus kon wel een aantal dingen vragen haha. Maar hoewel ik niks met fantasy heb normaal vond ik het wel een goeie serie. (Ik wil alle jurken hebben!)
Volgens mij is de serie The Witcher voornamelijk gebaseerd op The Last Wish, dat zijn wel allemaal short stories. Heb de boeken nog niet gelezen, dusss correct me if I’m wrong!
Jaa dat klopt idd. Alleen is de serie dan weer wel een verhaal.
Ja, was uiteraard ook niet om jou tegen te spreken hoor haha
Ooh haha zo vatte ik het ook niet op. Vond t wel een fijne toevoeging want ik was vergeten hoe de boeken heten haha.
Ik zit nu eind seizoen 1. Vind het wel vermakelijk!
Moest wel heel erg wennen de 1e paar afleveringen.
Scènes/decor met veel aandacht gemaakt. Wel leuke humor.
Het schijnt steeds beter te worden. Ik las dat de makers expres voor deze opbouw hebben gekozen (gaat soms ook heen en weer in de tijd) en meer “character building” te doen voordat seizoen 2 begint.
In s2 krijgen de personages wel veel meer met elkaar/tegelijk te maken.
Het is een Poolse boekenreeks schijnt, missh ga ik hierna de boeken wel lezen
Weet niet of het de bedoeling is maar vind Emily echt een ontzettend kutwijf.
Ja, ik zit nu in episode 4 en ik begin het echt goed te vinden nu. De stukjes vallen op zijn plaats haha.
Ik krijg ook wel zin om de boeken te lezen, maar dat zei ik ook over Bridgerton en Shadow & Bone, oeps.
Ik wilde de boeken ook lezen, maar ze zijn niet leverbaar (ja bij Bol voor een flink opgehoogde prijs) Ik wacht nog even haha, had ik ze maar gekocht na seizoen 1 en niet nu pas de wil gehad om ze te bestellen
Hahahaha gaat dit over Emily in Paris?
Jaaa
hmm had een bericht geplaatst, maar wist niet zeker of je het over the Witcher had of niet.
Anyway, ondanks dat ik graag echte boeken lees ben ik wel heel blij met mijn storytel abo Serie - The Witcher - Storytel. Eerste 14 dagen gratis en ook veel hoorboeken wat ook wel leuk is soms
Bedankt voor de tip! Ik heb zelf ook Storytel, maar ik wil ze graag in het Engels lezen en die staan er helaas niet op.
Ik heb dit net gedownload. Tnx voor de tip!
Leuk deze wintermaanden meer lezen.
Verder ook tevreden over het aanbod?
Ik vind Dexter: new blood wel echt weer heel leuk!
Was altijd één van mijn favo series.
Ik dacht wel van huh, wat een raar open einde, maar ik las dat er nog 2 afleveringen komen. Ben benieuwd!
Ik ben heel tevreden met het aanbod maar ben misschien niet de juiste persoon om dat te zeggen. Ik mis Nederlands en Nederlandse schrijvers af en toe dus dit is een goede oplossing voor mij. Boeken per post vanuit NL is duur en ben soms alleen maar Duits of Engels zat. Merk wel dat ik nu grotere variatie in genres lees en ook de andere opties zoals slaapmeditatie en cabaret heb geluisterd.
Ik heb Death To 2021 gekeken, vond hem heel geslaagd. Wel erg gericht op USA, maar nog steeds boeiend. Leuke acteurs ook en rake teksten/observaties met veel sarcasme
Haha, ja. Ze is ook echt irritant.
Ik kijk de gedubde versie (in het Frans) en het is hilarisch wat ze met het “taalprobleem” doen. De hele serie lang praat ze goed Frans met een gigantisch Engels accent en hier en daar wat Engels woorden tussen, geen enkel probleem om te converseren. Tot het inhoudelijk gaat over haar slechte Frans, dan krijgt ze plots geen deftige zin meer gezegd, maar als het daarna niet meer over het niveau van haar Frans gaat, praat ze weer vlot .