Series & Netflix #4

In het Fins? :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Haha ja snap ook niet waarom de links naar Netflix altijd Fins zijn?!

1 like

Dat haar van emily (in paris) staat zo stijf van de haarlak ofzo? Het ziet er echt heel apart uit. En ik vond haar outfits dit seizoen echt vreselijk :joy:

3 likes

Haar rode jurk bij die fashion show was wel echt :fire:

2 likes

Waar kijk je dat? Ik had 5 minuutjes in de NPO app gekeken en was toen moe dus gestopt. Wilde ik het gister daar kijken maar de play-knop is 1 seconde in beeld en dan verdwijnt-ie waardoor ik niet kan kijken. Zo irritant. Of is de app eigenlijk betaald? Want ik heb mā€™n abbo stopgezet een poos geleden. Wel raar dan dat ik eerst die aflevering 5 minuten kon kijken.

Via het npo-abo inderdaad!
Zal dan denk ik wel een foutje zijn geweest, balen!

Ah ja dan moet ik mijn abonnement gewoon weer activeren om het te kijken!

1 like

Maar ik vind het haar wel mooi wanneer het los en golvend is. Ik heb trouwens alle afleveringen van het nieuwe seizoen in Ć©Ć©n dag afgekeken :weary:

1 like

Emily in Paris

Neeee waarom bleef ze stiekem maar achter die flapdrol van een Gabriel aan zitten. Die beste man maakte nooit echt een beslissing.
En waaaarom vindt ze die Alfie ineens ook leuk, zoā€™n kille Brit?!

Maar wil wel nog steeds naar Parijs

6 likes

OkƩ, ik heb seizoen 1 uit en ik vind het een beetje hetzelfde als GOT maar dan beter omdat het zichzelf (gelukkig) niet al te serieus neemt. Het enige wat me een beetje stoort of wat ik niet vind passen, is hoe intens de relatie tussen Yennefer en Geralt ineens is geworden? Dat ging nogal snel vond ik.

Helemaal klaar voor seizoen 2 wel haha.

2 likes

Ik vergelijk The Witcher s1 altijd met Xena: Warrior Princess omdat die fantasyserie ook campy humor heeft :smiley:

4 likes

Ik ben vorige week begonnen aan Downton Abbey en het is echt een serie om nu te kijken.

15 likes

Nog maar drie maanden :star_struck:

2 likes

Potdikkie, alleen via ziggo

2 likes

Donā€™t look up is zo traaaag. Kijk nu al een uur maar zit er nog niet echt in, kan allemaal veel sneller en spannender wat mij betreft.

1 like

Ze hadden vooral van het laatste uur een halfuurtje weg kunnen halen.

1 like

Ik weet niet of ik dat haal

2 likes

Nou zo snel zal die meteoriet ook niet vallen hoor. :wink:

Ik vond het dus maar een medium leuke film :grimacing: Inderdaad heel traag en weinig spannends. Ik las dat iemand aan het einde van de film zelfs een beetje misselijk was door het verhaal. Nou, geen last van gehad :sweat_smile:

Zit trouwens nog iets van 40 seconde film na alle aftiteling op 2:17:22 in Donā€™t look up
Niet omg plottwist maar wel leuk

2 likes