Series & Netflix #4

Ik ben Single All The Way aan het kijken, want las volgens mij hier dat ie wel leuk is. En dat is ie ook, maar vind het toch jammer dat die familie opeens hem aan zā€™n beste vriend wil koppelen, terwijl ze ook heel enthousiast zijn over blind date. En vooral ook dat die blind date ook heel leuk is en dat het goed gaat tussen hun.

2 likes

Dopesick op Disney+ is echt een aanrader. Goede (nagespeelde) serie over de oxycontin/opiaten epidemie in de VS met goede acteurs. De hoofdpersoon is hetzelfde meisje dat in Unbelievable op Netflix speelde.

5 likes

Ik ben die nieuwe Sissi serie aan het kijken. Ik dacht een realistischer versie te zien, maar het is gewoon een versie met meer seks en geweld :roll_eyes:

1 like

Ugh, ik vind die jongen van de taalcursus bij Emily in Paris zo arrogant en totaal niet leuk. Hoop niet dat ie er te lang in blijft.

4 likes

Vond Donā€™t look up leuk. Weird, maar leuk. En op t einde toch nogdeprimerend

3 likes

Ja echt een aanrader!

Vervang het woord komeet voor corona en het is echt de perfecte reflectie op de wereld waarin we leven.

5 likes

Ja, ik dacht meteen aan het begin al: :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Heb je de hele aftiteling ook nog gezien? Moest echt lachen op het eind.

De historische Sisi is complex genoeg om een interessante kostuumdrama over te maken, maar nee hoor we laten haar als 15-jarige hertogin een bordeel binnenlopen. En ja Franz Jozef had vele affaires, maar dat werd wel iets discreter gedaan. Maja historische series kun je beter door de BBC laten doen.

4 likes

Ja :laughing:

2 likes

Ik heb heel wat films kunnen bekijken de afgelopen dagen en daarnet was Holidate er een van. De film was zo cheesy en voorspelbaar, maar wel superleuke film om niet te veel bij na te denken.

1 like

Oh ik vind hem zo knap en leuk. Ook hoe hij met dat Britse accent ā€˜Cooperā€™ zegt. Ik weet niet maar ik vind zijn karakter ook gewoon leuk.

5 likes

Ik ooook!

1 like

Ik vond zijn character development nog het meest realistisch van allemaal

Als in: ik zou in het begin ook denken iel wat een arrogante kwal, maar uiteindelijk toch voor hem gevallen zijn want knap en grote mond maar klein hartje

2 likes

Ik kijk nu Lovehard maar wat een schijtfilm waarom kijk ik nog

Ik weet niet of het al bekend was bij jullie, maar Netflix verwijdert eind van het jaar oa Modern Family, Friends en the Big Bang Theory. Zo jammer, dat zijn van die series waarvan je even random een aflevering opzet voor wat achtergrondgeluid en dan blijft kijken.

2 likes

Ja, ik vond het ook heeeel tof maar daarmee dus ook mega confronterend. Dat einde :broken_heart:

2 likes

Ze zouden Brooklyn Nine-Nine een paar maanden geleden ook van Netflix halen maar dat staat er ook nog steeds op :upside_down_face:

1 like

Ja, dat einde joh. Alsof dat ooit zou gebeuren terwijl er al van in het begin zoā€™n vertrouwensbreuk is?

Ik vond de hele film niveau Scary Movie. Iemand blijkt haar te catfishen en dan gaat ze zelf die andere dude catfishen door zich totaal anders voor te doen dan ze is.

En dan nog de token ā€œoh nee ze wordt per ongeluk heel lelijk door haar allergieā€ en zijn familie die helemaal enthousiast zijn omdat hun onpopulaire zoon zoā€™n knappe vriendin heeft.

Maar goed, ik heb hem ook niet afgekeken haha maar ik kan wel raden dat ze happily ever after eindigt met ā€œlelijkeā€ jongen.

2 likes