Series & Netflix #4

Ik dacht dat het echt slecht zou worden (zoveel sterren dat ze vergeten waren een plot te schrijven), maar ik vond hem echt heel erg leuk!

Don’t look up is echt hilarisch. Heel accuraat en grappig hoe ze de republikeinen / wappies een beetje te kakken zetten zeg maar haha

3 likes

Ik heb de laatste tijd zoveel Vlaamse series gekeken, weet even niet wat ik nu moet kijken haha

Omg heerlijk. Hier ga ik morgen even goed voor zitten.

2 likes

Misschien komt het door de hondenshampoo

3 likes

Oooo dit is ook mijn lievelings: heb helaas geen Videoland, ken ook niemand met Videoland.
Dus maar wachten op Netflix.

1 like

Don’t Look Up is wel echt een grap lol, :joy:, zo slecht.

2 likes

Deze heerlijke film net gekeken ja, echt een gezellige aanrader!

2 likes

Ik heb net 1000km de la Navidad gekeken op Netflix, vond m echt wel leuk! Juiste hoeveelheid cheesy maar voelde niet te uitgekauwd

1 like

Wil je nog meer Vlaams? Wat heb je al allemaal gezien?

En eens met iedereen hierboven, don’t look up is echt een vermakelijke film!

Direct na het afkijken van The Witcher begonnen aan het tweede seizoen van Emily in Paris. Het contrast kon niet groter zijn. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja graag haha, wat ik al heb gezien;
De Twaalf
Beau SĂ©jour
Salamander
De dag
Coppers
De Ridder
Code 37
Vermist

1 like

Heb je tabula rasa gezien? Anders sowieso die!

En moest je ook openstaan voor Vlaamse film dan zou ik Rundskop zeggen.

4 likes

Cordon, de bunker, studio tarara

1 like

Seizoen wat op tv is geweest denk ik? Ik houd ook echt van die serie. Vind de psychiater echt fantastisch♄

1 like

Ah ik heb m’n mailadres met voor-en achternaam als gebruikersnaam, anders mocht je meeliften. Wil er zo graag over praten haha. Hopelijk schiet Netflix op.

@Hippe_kikker weet niet wat er op tv was, dit is seizoen 3 iig.
En idd die psychiater (Frome toch?) 
mooi mens. Vind t ook echt leerzaam.

2 likes

Ja ik heb m op tv gezien!!

1 like

Ik kijk de serie Brot en ben nu bij de laatste aflevering. Maar ik snap er eigenlijk vrij weinig van :sweat_smile: Niet echt een aanrader wat mij betreft. Had wel anders verwacht van een Scandinavische serie.

1 like

Dit had ik ook. Vond hem erg tegenvallen.

Ah dan ligt het niet aan mij! Ik kijk ‘m wel af want ben bijna klaar. Maar wel jammer!

1 like