Series & Netflix #4

Handmaids tale seizoen 4 afl 6

sorry maar wtfā€¦ Dus al die keren dat June weg kon maar niet ging was niet omdat ze Hannah niet kon achterlaten als een moeder die haar dochterniet wil verlaten
maar omdat ze bang is dat Luke niet meer van haar houdt?! Hele rare verhaallijn vind ik. Al die tijd dacht ik dat June gewoon niet zonder haar dochter weg wou, omdat het haar dochter is en ze die niet wil achterlaten. Niet omdat een gozer dan misschien van je wil gaan scheiden. Are u kidding me

Weet iemand trouwens van afl. 3 of 4

wie die twee vrouwen zijn die van dat dak worden geduwd om June te martelen? Kent ze die of zijn het random personen, ik weet het allemaal niet meer van zo lang geleden

Ik heb mijn netflix op Engels staan en dan is het gewoon in het Engels :+1:t2:

Jaaaa seizoen 3 station 19 op Videoland, dit is alles waarop ik hoopte tijdens mijn vakantie

Ben ongeveer een week geleden begonnen met the vampire diaries en ben obsessed. Heel seizoen afgekeken, ik houd echt van dit soort series (Supernatural was ik ook enorm verslaafd aan). Lekker veel afleveringen en seizoenen, heel leukk. Alleen jammer dat ik nu naar werk moet en niet verder kan kijken.

6 likes

Ja heb paar jaar geleden voor het eerst gekeken en ben altijd fan gebleven, zit ook erg goede muziek in de serie en sowieso zijn alle karakters interessant op hun eigen manier. Spoiler voor de mensen die nog niet hebben gekeken: ik kijk nu al op tegen het moment dat Opie eraan gaat.

En ik herken ook alles niet meer merk ik nu en sowieso een 2de keer zie je vaak toch weer andere dingen die je eerst niet zag. Had ik met Game of Thrones wel iig.

1 like

Ik moest echt even wat recaps kijken van You voordat ik aan het nieuwe seizoen begon, maar ik zit er alweer helemaal in! Gelijk weer ultra creepy vibes.

1 like
Spoiler Handmaids tale S4

Volgens mij was het niet omdat ze dacht dat Luke wilde scheiden omdat hij niet meer van haar hield maar vooral dat ze terug zou komen zonder Hannah. Dan zou hij haar misschien zwak vinden of haar niet begrijpen hoe een moeder zonder kind zou kunnen weggaan en daarom zou hij dan niet meer van haar moeten houden Dit heeft zij zichzelf in haar hoofd gehaald want het slaat natuurlijk nergens op.

Die 2 vrouwen waren ook andere Handmaids die eerder in het clubje handmaids zaten toen June nog handmaid was bij Serena volgens mij. De gezichten herkende ik wel. De handmaids in dezelfde stad zeg maar. Die door June ook deels in het verzet zaten

2 likes

Ik ben halverwege aflevering 2 en vind het een soort Young Adult Dexter maar dan net niet. Het kan me eigenlijk ook niet zo heel erg boeien.

Was super teleurgesteld want dacht hier gelezen te hebben dat het nieuwe seizoen van The Sinner op Netflix kwam, maar dat is dus net in Amerika op tv. Nog even wachten :sweat_smile:

1 like

Kon niet kiezen welke serie ik moest kijken, heb nu Case uitgekozenā€¦ Maar jeetje dat valt tegen, die acteerskills!

1 like

Ik vond Squid game wel vermakelijk maar zoooo ontzettend veel hiaten en plotholes.

2 likes

Zoals wat dan bijvoorbeeld?

1 like
Samenvatting

001 deed alsof hij het eenmalig deed maar die politieagent had allerlei oude documenten van jaren terug gevonden

Waarom werkten al die bewakers hieraan mee?

Die oude man had eerst zelf ook op de rode knop gedrukt, waardoor iedereen eerst weer terug ging.

Wat deed broer van die agent daar nu precies?

Hoe zat het met die orgaanhandel? Sowieso ongeloofwaardig dat ze goed konden transporteren vanuit de middel of nowhere

Die mannen met die gouden maskers, super lame en onuitgewerkt stukje wat mij betreft.

3 likes

Dat zijn geen plotholes, je wil gewoon teveel duidelijkheid haha. Een beetje mysterie moet er zijnā€¦en bovendien moeten ze geheimen bewaren voor een eventueel volgend seizoen.

10 likes

Ja far point! Ik vond het teveel vragen. Wel heerlijk gebinged deze week, dus wel van genoten. Had het leuk gevonden om van sommige spelers ook nog iets meer background story te krijgen.

1 like

Antwoord rode knop/oude man

Ik had in een filmpje gezien dat die oude man juist op de rode knop had geduwd zodat mensen konden terug komen als ze wilden en het dan zo was dat mensen er Ć©cht vrijwillig waren omdat ze dan wisten waar ze zich voor opgaven.

1 like

You S3 is weer cringe as always maar:

Afl 3

Love hoe ze anti-vaxxers op hun plek zetten. Ik moet zeggen dat ik best verbaasd ben dat Netflix zich daaraan durft te branden!

12 likes

Toen ik dit hoorde heb ik hem afgezet. Was echt de druppel die de cringe deed overlopen

Het hielp ook niet dat ik bij Penn Badgley nu altijd aan dat konijn moet denken

2 likes

Heb in een dag het nieuwe seizoen van You gekeken (niemand kan zeggen dat ik geen doorzetter ben). Inhoudelijk zeker niet altijd even sterk maar keek wel lekker weg.

2 likes

Squid game

WAAROM DAT RODE HAAR ?? Jeeetje dat moet toch een reden hebben

Oke voor de geĆÆnteresseerde

1 like