Series & Netflix #4

Seizoen 2 van The Wicher is echt amazing!!

4 likes

Oh, ik vind seizoen 2 van The Witcher juist tegenvallen tot nu toe. Geralt is opeens zo soft en er gebeurt zo weinig.

1 like

Wij hebben seizoen 2 gewoon over geslagen, ik kon die cowboys echt niet serieus nemen. Zijn verder gegaan met seizoen 3, lukte prima! En dit seizoen is echt stukken beter weer.

Ok, heb het toch even aan mijn vriend gevraagd die het nu -met gepaste tegenzin- samen met mij kijkt, voor het eerst. En volgens hem is het opzich wel prima te volgen! Je moet alleen wel weten dat de hoofdpersoon een seriemoordenaar is.

1 like

Heb net Single all the way gekeken en ik vond hem zo leuk :pleading_face::pleading_face: echt de feelgood gay film waar ik er meer van nodig heb

Heb laatst ook Everytime a bell rings gekeken omdat iemand op tiktok zei dat het een goede film was met een vrouwenkoppel maar wat een bagger film was dat

4 likes

Nieuw seizoen van New Amsterdam op Videoland :heart_eyes:.
Ik hou ZO van deze serie. Maar niemand die ik ken kijkt het of doet er iets mee als ik hem tip, grrr frustrerend.

5 likes

Jaaa deze film was echt zo fijn om te kijken

1 like

Ik ben fan! Heb alleen geen Videoland en heb vorige seizoenen op netflix gekeken

3 likes

Zal binnenkort ook wel op Netflix komen, vorige keer was Videoland ook net iets eerder.

2 likes

Ik kijk Emily en paris en wat is ze toch irritant maar ik vind het wel leuk. Ik stoor me alleen ontzettend aan haar haar, lijkt wel vastgeplakt. Ziet er toch niet uit.

7 likes

Heb je haar verjaardagsjurk al gezien? Echt vreselijk. Maar wat je zegt het is irritant en leuk tegelijkertijd. Soms is het net een klucht.

3 likes

Ja de kleding is echt afzichtelijk! En erger me ook aan die verhaallijn van Mindy, sorry maar zo goed zingt ze niet

3 likes

Zie dat deel 3 van de After films op prime staat, voor als je zin hebt in een slechte film
:rofl:

4 likes

Over slechte films gesproken: of Sharknado met 37274636 versies :joy: mijn vriend en ik maken hier altijd grapjes over als we die film voorbij zien komen op tv. Dat de mooiste film weer op tv is en dan weten we precies dat de ander Sharknado bedoelt

2 likes

Ik kijk t ook, vind haar en gabriel ook zo irritant

2 likes

Don’t look up is wel gezellig voor de kerstsfeer. Allemaal kijken! Echt een vibe.

8 likes

Sweet tooth is echt té schattig.

1 like

Echt al weken zin in deze film, wat een cast joh.

4 likes

Ciri is in de serie (seizoen 2) een stuk aangenamer karakter dan in de eerste boeken van The Witcher. Maar ik erger me aan de nieuwe pruik van de Bard. Hadden ze niet genoeg coins of moet ik ze tossen. De elven zijn qua uiterlijk er wel op vooruit gegaan.

3 likes

Don’t look up is echt heerlijk. Niks is zo lekker als deze dystopische - maar net te realistische vibe van de film.

7 likes