Ik ga zo lekker op Emily in Paris. De outfits zijn weer uhm bijzonder en ze is zo haha tja, onwetend?
Maar goed, Parijs
Ik ga zo lekker op Emily in Paris. De outfits zijn weer uhm bijzonder en ze is zo haha tja, onwetend?
Maar goed, Parijs
Ah chill, mn vriend keek van de week maar die kon het niet vinden op de app. Duidelijk niet goed gekeken!
Ik ben net met aflevering 1 begonnen en ik vind dr nu alweer zo irritant, maar het blijft een heerlijke serie
Kun je dit ook los kijken als je verder helemaal niks van Dexter hebt gezien, of is het dan niet te volgen of niet leuk?
Hmmm… Lastig. Ik denk dat het minder leuk is! Zeker omdat de hoofdpersoon een psychopaat is. Er wordt wel wat uitgelegd, maar heel kort. Ik zou dan eerder met het eerste seizoen van Dexter beginnen denk ik.
Hmmm jammer! Ik heb al een vol kerstvakantieprogramma dus 8 seizoenen gaat me denk ik niet nog lukken erbij. Ik neem wel een sabbatical anders.
Ah ik ben nog even seizoen 1 aan het kijken maar heb er zin in! Het is zo slecht maar zo leuk
En ik wil ook je ne sais quoi zijn zoals Sylvie
Ik ga aan m’n handgebaren werken
Ik ben sinds gisteravond klaar met Hjem til Jul (wat me positief verraste! Werd er helemaal blij van )
En nu kan ik vanavond dus meteen door met Emily in Paris! What a time to be alive
Ik heb het geprobeerd, ik vond het prima te volgen. Mijn vriend had wel de originele serie gezien overigens, die heeft wel een beetje uitgelegd hier en daar, maar dat was vooral mijn vermoedens bevestigen, er was niets dat ik helemaal niet snapte ofzo. Maar wij zijn inmiddels afgehaakt. Ik vond de eerste aflevering echt heel tof, beetje Mare of Easttown vibe, maar daarna werd het echt meh. We hebben geloof ik 3,5 aflevering volgehouden, en toen besloten te stoppen.
Ben net begonnen met Yellowjackets looks good!!Yellowjackets (2021) Official Trailer | SHOWTIME - YouTube
Zou die relatie van Jason en Chrishell niet gewoon een stunt voor de nieuwe seizoenen geweest zijn? Aangezien ze nu alweer uit elkaar zijn.
Zou me niks verbazen, niks is daar (aan de mensen in selling sunset) echt aan volgens mij
Volgens mij zijn die stukjes met haar er ook alleen alsnog in verwerkt omdat er veel commentaar kwam toen bekend werd dat behalve Dexter niemand vd oude cast terug zou komen.
Ik heb de eerste 7 gehad, wel vermakelijk Volgens mij werden het er 10 in totaal dit seizoen.
Het zit zooo vol vreselijke cliches, ik heb er echt een haat liefde voor.
Heeft iemand aanraders voor wat nieuwere kerst films? Van het weekend wilde ik er een kijken, we hebben de eerste 20 min van 3 films gezien maar ze waren allemaal echt gewoon stom. Ik heb Videoland, Netflix en Prime.
Nog even over Undercover seizoen 2, ik worstel me erdoorheen en die actrice die undercover als Belg speelt is zo tenenkrommend slecht, die kijkt de hele tijd uit haar ogen alsof ze hondenstront ruikt.
Haha zij acteert heel droog. Ook in BuZa maar daar past het nog soort van bij haar functie
Ik heb gisteren The Christmas House gekeken op rtl8 en die vond ik oprecht leuk! Die is van 2020. Denk dat hij wel te zien is op Videoland!
Welke actrice is dat ook alweer?
Seizoen 2 van The Witcher is echt weer geweldig